logo
  1. برگزیده
ورزشی

خوشحالی ستاره اسپانیا؛ منتظر ایتالیا هستیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خوشحالی ستاره اسپانیا؛ منتظر ایتالیا هستیم

ورزش 3/فابیان روئیز، هافبک تیم ملی اسپانیا، می‌گوید از نحوه برد مقابل کرواسی در اولین بازی یورو خوشحال است.
  تیم ملی فوتبال اسپانیا امشب به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه 3-0 برنده شد. در رقابتی از گروه B مسابقات یورو 2024 برای لاروخا، آلوارو موراتا، فابیان روئیز و دنی کارواخال گلزنی کردند.
روئیز طراح گل اول اسپانیا بود که روی پاس دیدنی او موراتا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد در دقیقه 29 گلزنی کند که در دقیقه 32 هم نوبت گلزنی خودش رسید.

روئیز در پایان بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد. او گفت:"ما می‌دانستیم که بازی خیلی سختی خواهد بود، اما بسیار خوشحالم که در برابر تیمی مانند کرواسی به چنین بردی دست پیدا کردیم. در تورنمنتی مانند یورو، میانگین گل‌ها مهم است." 
پاس گل؟

موراتا  به من می‌گوید که همیشه به دنبال او هستم، او هدف‌گیری خوبی دارد، من به او پاس دادم و او با کنترل عالی و یک گل عالی کار را تمام کرد
گلزنی؟
پاس پدری عالی بود، سعی کردم اول مودریچ را از خودم دور کنم چون به من نزدیک شده بود. از سمت راست من بروزویچ آمد، من توپ را به سمت چپ بردم و خوش شانسم که آمدم در نهایت گل شد. خیلی خوشحالم که توانستم برای کشورم گل بزنم.
بازی بعدی؟
در یک تورنمنت باید هر روز تمرکز داشته باشید، ما یک بازی بسیار سخت دیگر مقابل ایتالیا داریم، باید با بهترین‌ها در زمین حاضر شویم. باید همین تمرکز را داشته باشیم و دوباره برنده شویم چون برای ما بسیار مهم خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید