logo
  1. برگزیده
ورزشی

شکایت متقابل از بیرانوند؛ با اسم استقلال بازی کردی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شکایت متقابل از بیرانوند؛ با اسم استقلال بازی کردی!

ورزش 3/حجت کریمی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال، در واکنش به ادعای وکیل علیرضا بیرانوند گفت از این شکایت استقبال می‌کند.
حجت کریمی شب گذشته در گفتگویی با خبرنگاران درباره مذاکره با علیرضا بیرانوند در تابستان گذشته صحبت کرد و گفت اگر حقایق مذاکره با دروازه‌بان پرسپولیس را به مردم بگوید، بیرانوند باید چادر به سر کند. در پی این اظهارات، وکیل این دروازه‌بان ملی‌پوش اعلام کرد از مدیرعامل اسبق استقلال شکایت خواهتد کرد.
حجت کریمی در این باره گفت: متاسفانه عده‌ای دنبال بهره برداری و سواستفاده از حرف من هستند، چادر سر کردن اصطلاحی است که برای اشاره به فرار از دیده شدن و پنهان شدن از مردم به دلیل خجالت کاربرد دارد و اصلا بحث جنسیت مطرح نیست. منظورم این بود که اگر حقایق را بگویم بیرانوند دیگر نمی‌تواند در چشم هواداران پرسپولیس نگاه کند.
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ادامه داد: امروز دیدم وکیل بیرانوند با انتشار برگه‌ای در فضای مجازی از بنده شکایت کرده است. اتفاقا وکیل بنده هم با مستنداتی که در دست دارد، از بیرانوند شکایت می‌کند. صرف نظر از این موضوع، از شکایت بیرانوند استقبال می‌کنم چرا که می‌توانم واقعیت‌ها را به صورت رسمی بیان کنم و حقایقی که برای مردم و رسانه‌ها و به ویژه هواداران پرسپولیس شنیدنی است را به زبان بیاورم.
حجت کریمی تاکید کرد: به بیرانوند و هیچ شخص دیگری اجازه نمی‌دهم با اعتبار و اسم استقلال و عزت فوتبال ایران بازی کند. قرار نیست استقلال ابزار کسب و کار یک عده شود تا با توسل به نام این باشگاه، قیمت خود را بالا ببرند و ما هم در قبال این رفتارها سکوت کنیم. تا الان هم اگر سکوت کردم نجابت به خرج دادم و حرمت‌ نگه داشتم اما حالا که کار به شکایت کشیده، من هم در پیشگاه قانون، حقایق را به مردم می‌گویم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره