logo

باورم نمی‌شد قرار است در یورو بازی کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
باورم نمی‌شد قرار است در یورو بازی کنم

ورزش 3/فرمیرن، بازیکن اتلتیکومادرید، می‌گوید دعوت به اردوی بلژیک برای مسابقات یورو او را غافلگیر کرده است.باورم نمی‌شد قرار است در یورو بازی کنم

آرتور فرمیرن یکی از شگفتی‌‌های لیست دومنیکو تدسکو برای یورو 2024 بود. هافبک اتلتیکومادرید در زمانی که برای آنتورپ بازی می‌کرد یکی از بازیکنان مورد اعتماد این مربی بود اما به دلیل اینکه در اتلتیکو اغلب نیمکت نشین بوده، حضورش در لیست نهایی بلژیک برای یورو بحث برانگیز بود.

فرمیرن در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرده و تایید کرد که قرار گرفتن در این فهرست برای او غافلگیرکننده بود. فرمیرن گفت: "کمی غافلگیر شدم. شک داشتم که شوم چون در سطح باشگاهی زیاد بازی نکردم. اما مربی به من ابراز اطمینان کرد و به من توضیح داد که بازی نکردن، وضعیت من را تغییر نداد.

دریافت این همه اعتماد از مربی و نمایندگی کشورم در یک تورنمنت بزرگ ملی به عنوان یک بازیکن جوان به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد.

از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. سعی می‌کنم تا حد امکان یاد بگیرم و به تیم کمک کنم. ما می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. شخصاً می‌خواهم به عنوان یک بازیکن یاد بگیرم و پیشرفت کنم. مربی می‌داند که می‌توانم تمام تلاشم را بکنم و در شرایط خوبی هستم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره