logo

سپاهان در دود و مه گم شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سپاهان در دود و مه گم شد!

ورزش 3/برنامه‌های کانون هواداران باشگاه سپاهان سبب شد تا در دقایق ابتدایی دیدار نیمه نهایی جام حذفی دود عجیبی ورزشگاه نقش جهان را فرا بگیرد.
سپاهان پس از بحرانی که در لیگ برتر پشت سر گذاشت در هفته‌های پایانی رقابت‌ها توانست بار دیگر خودش را جمع و جور کند و ضمن کسب رتبه سومی لیگ برتر به نیمه نهایی جام حذفی نیز راه پیدا کرد.
نتایج سپاهان در سال ۱۴۰۳ باعث آشتی دوباره هواداران  اصفهانی با بازیکنان کادر فنی و مدیرعامل باشگاه شد و آنها در دیدار نیمه نهایی جو پرشوری با برنامه‌های خاص در ورزشگاه نقش جهان ایجاد کرده بودند.
کانون هواداری باشگاه سپاهان علاوه بر پیاده کردن طرح‌های موزاییکی که پیش از شروع مسابقه رونمایی شد، آتش بازی خاصی را هم در نقش جهان برپا کردند که دود حاصل از این آتش‌بازی سراسر ورزشگاه نقش جهان را در ابتدای مسابقه فرا گرفت.

تصاویری که مشاهده می‌کنید را وحید مومن‌زاده ثبت کرده؛ جایی که به سختی می‌توان در دود و مه غلیظ ورزشگاه نقش جهان بازیکنان سپاهان را در عکس تیمی مشاهده کرد.

سپاهان با ارائه نمایش هوشمندانه منسجم و متمرکز در مصاف نیمه نهایی موفق به شکست دو بر یک گل گهر شد تا پس از ۱۱ سال به فینال جام حذفی صعود پیدا کند.
مورایس و شاگردانش در فینال باید روز ۳۱ خرداد ماه با مس رفسنجان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بازی کنند و با توجه به عملکردی که سپاهان در سال جدید داشته به نظر می‌رسد در این مسابقه نیز شاهد حمایت هواداران اصفهانی باشیم؛ هرچند که آنها باید از شهر خود دور شوند و در جایی دیگر از ایران به حمایت از تیم محبوبشان بپردازند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره