logo

لحظات دراماتیک گلر صبور فوتبال ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لحظات دراماتیک گلر صبور فوتبال ایران

ورزش 3/دروازه‌بان مس رفسنجان در روزی سخت توانست عملکردی فوق‌العاده داشته باشد و باعث صعود تیمش به فینال شود.
از مدت‌ها قبل مشخص بود که با توجه به محرومیت حامد لک از مسابقه با آلومینیوم اراک، در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی داوود نوشی صوفیانی درون چارچوب مس رفسنجان خواهد ایستاد.
نوشی صوفیانی که مدت زیادی از میادین دور بود، در بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان برای آنکه در شرایط بازی قرار بگیرد به زمین رفت اما اشتباهاتی داشت که باعث شد محرم نویدکیا دوباره در بازی با پرسپولیس او را نیمکت نشین کند.
نوشی اما شنبه شب در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی درون چارچوب مس ایستاد و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. این دروازه‌بان باتجربه که با صبوری زیاد و نیمکت نشینی‌های بسیار درون دروازه تیمش ایستاده بود، در جریان مسابقه چند واکنش تماشایی داشت و موقعیت‌هایی را از بازیکنان آلومینیوم اراک گرفت.

نوشی صوفیانی در ضربات پنالتی نیز اوج هنر خود را به نمایش گذاشت و با مهار دو ضربه پنالتی عامل اصلی صعود مس به فینال مسابقات شد. او با مهار پنالتی اول آلومینیوم روحیه این تیم را خراب کرد و در نهایت با دفع پنالتی چهارم جشن پیروزی برگزار کرد.
دروازه‌بان صبور مسی‌ها بعد از موفقیت در ضربات پنالتی در آغوش هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت و ناخودآگاه اشک از چشمانش سرازیر شد. او مورد تمجید محرم نویدکیا هم قرار گرفت و باعث شد تا سرمربی مس از عملکرد دروازه‌بان خود راضی باشد.
حالا نویدکیا در بازی فینال جام حذفی نه تنها حامد لک را در اختیار دارد که داوود نوشی نیز آماده است. باید دید محرم در بازی پایانی از کدام دروازه‌بان تیمش مقابل سپاهان استفاده می‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره