logo

پاسخ محکم رافینیا به امباپه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ محکم رافینیا به امباپه

ورزش 3/رافینیا، ستاره بارسلونا و تیم ملی برزیل، پاسخ اظهارات کیلیان امباپه را داد.
رافینیا در مصاحبه جدیدی با ای‌اِس‌پی‌اِن، علاوه‌بر کنایه به رونالدینیو، به صحبت‌های کیلیان امباپه درباره مقایسه یورو و جام جهانی واکنش نشان داد.
امباپه چندی پیش در مصاحبه‌ای گفت: «به‌نظرم یورو از جام جهانی سخت‌تر است. من در هر دو رقابت بازی کرده‌ام و به‌نظرم تیم‌های یورو قدرتمند‌تر از تیم‌های جام جهانی هستند و بردن آن سخت‌تر است.»
این مصاحبه با واکنش‌های زیادی مواجه شده و در جدیدترین آنها، رافینیا خطاب به امباپه گفت: «امباپه گفته که یورو سخت‌تر از جام جهانی است؟ این نظر اوست، هر کسی هر طور فکر می‌کند حرف می‌زند. من نمی‌توانم طرز فکر او را تغییر دهم.
متاسفانه برای او و خوشبختانه برای ما، او یک جام جهانی را به یک تیم آمریکای جنوبی باخت. یعنی تیمی از ما!
دوست دارم تیم‌های اروپایی در بازی‌های آمریکای جنوبی بازی کنند، دقیقاً در زمین‌ها و شرایطی که ما بازی می‌کنیم. می‌خواهم ببینم آیا آنوقت کدام رقابت آسان‌تر است.»

ستاره بارسا همچنین در پاسخ به صحبت‌های رونالدینیو که مدعی شده بود بازی‌های برزیل را به دلیل «لذت‌بخش نبودن» و «زیبا بازی نکردن» نمی‌بیند، گفت: «نمی‌دانم این یک تبلیغ بود یا نه، اما چند روز پیش، به من گفتند که از وینی جونیور بلیط خواسته است تا بازی‌های ما را ببیند (خنده) در هر صورت من تعجب کردم و با گفته‌های او موافق نیستم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره