logo

لحظه به لحظه با یورو؛ چشم‌ها خیره به انگلیس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لحظه به لحظه با یورو؛ چشم‌ها خیره به انگلیس!

ورزش 3/دیدارهای دو تیم هلند برابر لهستان و همچنین انگلیس برابر صربستان از مسابقات جذاب روز سوم خواهد بود.
رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در حالی وارد روز سوم مرحله گروهی می‌شود که تیم ملی اسپانیا روز گذشته خط و نشانی جدی برای حریفان کشید و نشان داد که بدون شک از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. 
حالا بسیاری منتظر هستند که عملکرد شاگردان گرت‌ ساوت‌گیت را در یورو ببینند تا مشخص شود که آیا این همه ستاره که در فهرست و ترکیب انگلیس جمع شده‌اند، می‌توانند به ناکامی این تیم در بردن جام قهرمانی به خانه پایان دهند یا خیر.
پوشش زنده خبری

امروز در آلمان روز تنش و درگیریه. بعد از شلیک به یک هوادار تبر به ‏دست در هامبورگ، حالا اتفاقی در گنزل‌کرشن افتاده که آلمانی‌ها ‏نگرانش بودن. درگیری بین خشن‌ترین هوادارها: انگلیسی‌ها و ‏صرب‌ها. تا این لحظه می‌دونیم که انگلیسی‌ها شروع کننده دعوا ‏بودن و چند نفری خون‌آلود راهی بیمارستان شدن. ‏

دیروز در بازی اسپانیا و کرواسی چه اتفاق عجیبی افتاده! ‏اسپانیایی‌ها بعد از 16 سال بالاخره در یک مسابقه فوتبال درصد ‏مالکیت کمتری نسبت به حریف‌شون داشتن. واقعا عجیب و غریب! ‏ظاهرا دلافوئنته شجاعت این رو داره که از سنت حفظ مالکیت به هر ‏قیمت عبور کنه. ‏

کودی خاکپو، هافبکی که یورگن کلوپ علاقه خاصی بهش داره، گل ‏اول هلند در تورنمنت رو زد تا بازی با لهستان 1-1 مساوی بشه. جالب ‏اینجا است که خاکپو در جام جهانی قطر هم گل اول هلند در ‏تورنمنت رو زده بود. نارنجی‌ها باید به اینکه اولین گل‌هاشون در ‏تورنمنت‌ها توسط خاکپو زده می‌شه عادت کنن.‏

پلنگ یا انسان اولیه. تصور کنید مراحل تیپ زدن این عزیزان را که از هلند به آلمان آمده و از آنجا به ورزشگاه رفته‌اند.

شباهتی می‌بینید؟ دو سرمربی تیم‌های پرتغال (روبرتو مارتینز) و ایوان هاشک (چک). عکس از رویترز.

رویای جام ملتهای اروپا 1988 با مثلث استثنایی خولیت، ریکارد و فان‌باستن. هلند در آلمان در جام جهانی فینالیست بوده و در جام ملتها (88) قهرمان. چرا ناامید باشند؟

رابرت لواندوفسکی بزرگترین غایب اولین مسابقه امروز به علت مصدومیت. لوا هم حریف سن و سال نیست.

کت و شلوار پلوخوری میکال پروبایرز سرمربی لهستان در اولین بازی آنها در این تورنمنت مقابل هلند. چقدر وقت گذاشته!

پلیس آلمان به مردی که تبر حمل می‌کرد، در نزدیکی منطقه هواداری در شهر هامبورگ شلیک کرد! طبق گزارش بیلد، در جریان راهپیمایی هواداران، ماموران مجبور شدند علیه فردی که به آنها حمله کرده بود، اقدام کنند.

_ملاقات رئالی‌ها بعد از بازی اسپانیا-کرواسی: ناچو و دنی کارواخال در حال دلداری دادن به مودریچ بعد از شکست 3-0کرواسی.

 
_موج وحشت از هولیگان‌های انگلیسی و صرب... درجه امنیتی بالا در گلزنکرشن برای بازی امشب انگلیس و صربستان.

_کوین دی‌بروینه فرمانده بهترین تیم باشگاهی جهان است. بلژیک هنوز جزء مدعیان اصلی جام نیست اما ممکن است از همان اولین بازی همه‌چیز تغییر کند. آنها فردا در بازی مقابل اسلواکی جام را آغاز خواهند کرد. چهره دی‌بروینه خیلی مصمم طور به نظر می‌آید!

_این هوادار اهل آلبانی یک تنه حواس عکاس‌ها را به خود مشغول کرده بود. طرفداران عجیب بخشی از جذابیت‌های جدی یک تورنمنت فوتبالی هستند.

_ایتالیایی‌ها باید مدیون دوناروما باشند که به نوعی یک تنه باعث شد اولین سه امتیاز یورو 2024 را دشت کنند. سیو دقایق پایانی او اجازه نداد ایتالیا پیروزی را از دست بدهد.
دروازه‌بانی که در پی اس جی و تیم ملی دو چهره متفاوت دارد. قهرمان در آتزوری و بعضا پراشتباه در پاریس.

_تتوی روی ساعد و دست فدریکو دی‌مارکو. تتو آرتیست دی‌مارکو به احتمل زیاد بچه اصفهان است!

_نمایی از جام فلزی جام ملت‌های اروپا (نسخه شرافت).

_از سربازان علاقمند به فوتبال در حوزه استحفاظی تیرانا (پایتخت آلبانی). این عکس را مهدی تارتار و مهدی رجب‌زاده ببینند سریع وارد عمل خواهند شد!

_بعد از 10 سال و 112 بازی بالاخره اسپانیا تملک توپ و میدان را در یک مسابقه از دست داد. دیروز کرواسی 54 درصد بازی را برابر اسپانیا در اختیار داشت هرچند در نهایت لاروخا بود که برنده شد.

_آرماندو بورخا ستاره آلبانی در زمان تعویض زمین را با چشمانی گریان ترک کرد. سیلوینیو سرمربی آلبانی اولین کسی بود که او را در کنار زمین در آغوش گرفت.

_تصمیمات وی ای آر روی مانیتور بزرگ ورزشگاه شرح داده می‌شود تا هواداران متوجه اتفاق یا قانونی که باعث تصمیم داور شده بشوند. یوفا برخلاف کمیته داوران ایران عقیده ندارد که توضیح دادن نشانه ضعف است!

_دیدارهای روز گذشته یورو ۲۰۲۴ از محبوب‌ترین دیدارها بودند. نزدیک به ۹.۷ میلیون نفر به صورت زنده بازی تیم ملی ایتالیا برابر آلبانی را تماشا کردند و ۷.۶۶ میلیون نفر هم دیدار اسپانیا برابر کرواسی را از پای گیرنده‌هایشان دیدند.

_از هواداران مورد علاقه عکاسان حاضر در یورو.

_فابیو کاپلو سرمربی افسانه‌ای ایتالیا برای حمایت از تیم لوچانو اسپالتی در دورتموند حاضر بود.

_الساندرو دل‌پیه‌رو مفسر شبکه اسکای است. او دیشب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با همسر و پسرش بازی ایتالیا - آلبانی را دید و سپس به باکس مخصوص تحلیل مسابقه رفت.

_مارک کوکوریا راضی از پیروزی قاطع تیمش مقابل کرواسی اینچنین پیروزی را مقابل عکاسان جشن گرفته است

_آلوارو موراتا با گلی که در بازی روز گذشته به ثمر رساند توانست تعداد گل‌های زده‌اش در یورو را به عدد هفت برساند و در جایگاه سوم بهترین گلزنان تاریخ این مسابقات قرار بگیرد. تنها کریستیانو رونالدو با ۱۴ گل و میشل پلاتینی با ۹ گل بالاتر از او قرار دارند.

_تیم ملی هلند امروز در حالی در اولین دیدار مرحله گروهی به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت که گفته می‌شود بیشتر از ۴۰ هزار هوادار تیم ملی این کشور در آلمان حضور دارند و انتظار می‌رود که پلیس این کشور روز سختی را در پیش داشته باشد.

_گرت ساوت‌گیت در تلاش است تا فشارها روی بازیکنانش را کاهش دهد و در آستانه دیدار حساس برابر صربستان از یورو به عنوان فستیوال بزرگ فوتبال یاد کرد و گفت که می‌خواهد مطمئن باشد که همه بازیکنانش از حضور در این مسابقات لذت خواهند برد.

_دراگان استویکوویچ، سرمربی صربستان، در اظهارنظری جالب مدعی شده بود که کاش جود بلینگام در ترکیب تیم ملی انگلیس حضور نداشت چون در رئال نشان داده که تا چه حد خطرناک است و به این شکل نگرانی‌اش از کیفیت بازی این ستاره انگلیسی را نشان داده بود.

 
_گرت ساوت‌گیت از مدت‌ها قبل صربستان را زیر نظر داشته است و انتظار می‌رود که امروز با ترکیب پیکفورد، تریپیه، گوئهی، استونز، واکر، رایس، ترنت الکساندر آرنولد، فودن، بلینگام، ساکا و هری کین قدم به این بازی بگذارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره