logo
  1. برگزیده
ورزشی

ادامه پیدا کردن رقابت‌ها در گروه‌های ‌C و D

منبع
فارس
بروزرسانی
ادامه پیدا کردن رقابت‌ها در گروه‌های ‌C و D

فارس/در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، در رومین روز این رقابت‌ها و تیم‌های گروه‌های C و D به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.
رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در روز اول با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی و تیم ملی اسپانیا به پایان رسید. در این گزارش به برنامه بازی‌های امروز نگاهی خواهیم انداخت.

ساعت ۱۶:۳۰: هلند - لهستان

در اولین بازی امروز، شاگردان رونالد کومان به مصاف لهستان خواهند رفت، یک بازی با لیست بلند بالایی از مصدومان از جمله لواندوفسکی برای لهستان و دی‌یونگ و کوپماینرز برای تیم ملی هلند. تیم ملی لهستان بیش از ۴۰ سال است که موفق به شکست دادن لاله‌های نارنجی نشده. از طرفی دیگر رونالد کومان سرمربی کنونی تیم ملی هلند، در آخرین میزبانی آلمانی‌ها از رقابت‌های یورو در سال ۱۹۸۸ موفق به فتح این رقابت‌ها به عنوان بازیکن شده.

ساعت ۱۹:۳۰:‌ اسلوونی - دانمارک

پس از تجربه پر فراز و نشیب دانمارکی‌ها در مسابقات قبلی یورو، در این دوره آنها با امیدواری برای تکرار نتایج خوب خود در دوره قبل پا به این میدان می‌گذارند. در سمتی دیگر اسلوونی برای دومین بار موفق به حضور در مسابقات جام ‌ملت‌های اروپا شده و به دنبال کسب اولین پیروزی تاریخ خود در این رقابت‌هاست، هرچند آمار آنها در تقابل با دانمارکی‌ها در ۶ مسابقه رسمی هرگز به پیروزی ختم نشده.

ساعت ۲۲:۳۰: انگلیس - صربستان

نایب قهرمانان دوره قبلی یورو، تحت هدایت گرت ساوتگیت برای اولین بار در یک مسابقه رسمی به مصاف صربستان خواهند رفت، اگرچه بازیکنان صرب نظیر میتروویچ و تادیچ سال‌های زیادی را در لیگ برتر انگلستان به بازی پرداخته‌اند. باید دید که تیم ملی انگلستان با در اختیار داشتن ستارگانی همچون هری کین، جود بلینگهام و فیل فودن که در فصل گذشته درخشان ظاهر شدند، آیا می‌تواند ناکامی بزرگ سال پیش را در این دوره جبران کند؟


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره