logo

کیه‌زا: گل زودهنگام آلبانی ما را به خودمان آورد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
کیه‌زا: گل زودهنگام آلبانی ما را به خودمان آورد

تسنیم/بال چپ تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت گل زودهنگام آلبانی باعث شده است تا آتزوری به خودش بیاید.
فدریکو کیه‌زا که پس از برتری 2 بر یک شب گذشته (شنبه) تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل آلبانی در اولین بازی‌اش در گروه B مرحله گروهی مسابقات یورو 2024 به‌عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: من پس‌نمایی از فینال یورو 2020 در ذهن داشتم (جایی که ایتالیا در ضربات پنالتی با شکست انگلیس قهرمان شد)، ما همان کاری که مقابل انگلیس کردیم، مقابل آلبانی انجام دادیم و بر بازی تسلط داشتیم.
وی در ادامه افزود: به نظرم آن گل زودهنگام آلبانی ما را به خودمان آورد، چون بلافاصله وارد فاز هجومی شدیم و با توجه به ریسک‌هایی که کردیم به نظرم مستحق زدن چند گل دیگر بودیم. به هر  حال در این سطح از مسابقات هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اینجاست که باید پیشرفت و در بازی‌هایی که بر حریف تسلط داریم، کارش را زودتر تمام کنیم.
بال چپ آتزوری صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما باید زودتر کار آلبانی را تمام می‌کردیم، چون در مسابقات یورو هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد. ما می‌توانستیم پاس‌های در عرض بیشتری بدهیم، اما اسپالتی از ما خواست که بازی را کنترل کنیم. این شروع واقعاً خوبی بود، این در حالی است که برخی از مردم تمایل داشتند طوری رفتار کنند که انگار ما جزو تیم‌های نه‌چندان مدعی این جام هستیم، اما ما عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود برجای گذاشتیم و حالا باید خودمان را برای مصاف با تیم فوق‌العاده‌ای همچون اسپانیا آماده کنیم.
ایتالیا پنجشنبه شب در دومین بازی خود در این رقابت‌ها باید در ورزشگاه ولتینس آره‌نا به مصاف اسپانیا برود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره