logo

ستاره رئال: من و مسی به هم فحش دادیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره رئال: من و مسی به هم فحش دادیم

ورزش 3/رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید ناسزاهایی در جریان گفت‌وگوی او با لیونل مسی و رودریگو دی پل رد و بدل شده است.
دیدارهای دو تیم آرژانتین و برزیل همیشه از حساسیت و حواشی بسیار زیادی برخوردار بوده و همین موضوع باعث شده است که درگیری‌های بسیار زیادی هم در تقابل‌های این دو تیم به وجود بیاید که یکی از آنها در جریان بازی چند ماه قبل آنها رخ داد.
درگیری روی سکوها باعث شده بود که بازیکنان آرژانتین به شدت نگران وضعیت سلامت و امینت هواداران‌شان باشند و در نهایت هم از زمین بازی بیرون رفتند و بازی زمانی آغاز شد که آرامش به سکوها برگشته بود و شرایط برای ادامه کار فراهم بود.

در حالی که بازیکنان تیم ملی آرژانتین در حال بازگشت به میدان بودند، رودریگو اظهاراتی را علیه آنها مطرح کرد که باعث ایجاد درگیری بین او، دی پل و مسی شد و این تصاویر توجه بسیاری را در آن زمان به خود جلب کرد، خصوصا که به نظر می‌رسید یک درگیری جدی بین آنها باشد.

رودریگو در گفت‌وگو با Placar درباره این صحنه اظهار داشت: «همه دیدند که در آنجا چه اتفاقاتی رخ داد و چه کسی به دیگری چه حرفی زد. آنها می‌خواستند زمین بازی را ترک کنند و ما باید به نوعی با آنها مقابله می‌کردیم. در مقطعی در بازی نزدیک بود دعوا شود اما ما در نهایت فقط به یکدیگر توهین کردیم و ناسزا گفتیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره