logo

دردسر بزرگ سپاهان برای صعود به لیگ نخبگان آسیا

منبع
فارس
بروزرسانی
دردسر بزرگ سپاهان برای صعود به لیگ نخبگان آسیا

فارس/تیم فوتبال سپاهان فرصت بسیار کمی برای آماده‌سازی خود جهت حضور در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا دارد.
تیم فوتبال سپاهان شب گذشته با برتری ۲ بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان به فینال جام حذفی فوتبال کشورمان رسید و با توجه به اینکه مس رفسنجان، حریفش در دیدار پیش رو مجوز اولین دوره لیگ نخبگان آسیا را دریافت نکرده از همین حالا حضور این تیم در پلی‌آف این تورنمنت قاره‌ای قطعی است.

فینال جام حذفی ۳۱ اردیبشهت برگزار می‌شود اما نکته قابل توجه این است که سپاهان باید ۴۷ روز بعد اولین بازی مرحله پلی‌آف را در اصفهان مقابل شباب الاهلی امارات برگزار کند و در صورت برتری در این دیدار، یک هفته بعد میهمان الغرافه قطر است.

با توجه به طولانی شدن این فصل لیگ کشورمان، قطعا بازیکنان سپاهان به استراحت چندین هفته‌ای نیاز دارند و این‌ تیم برای جبران ناکامی خود در لیگ برتر بیست و سوم و حضور قدرتمندانه در آسیا نیاز به فعالیت زیاد در نقل و انتقالات خواهد داشت.همه این مسائل به شرطی است که ژوزه مورایس نیز فصل آینده در سپاهان ماندنی شود در غیر این صورت برای حضور سرمربی جدید و جذب بازیکنان با نظر وی، زمان بیشتری صرف خواهد شد.

فصل جدید لیگ برتر ایران قطعا پس از دیدار‌های پلی آف لیگ نخبگان برگزار خواهد شد و این موضوع نیز به سود سپاهانی‌ها نیست زیرا باید اولین بازی رسمی خود را در سطح قاره برگزار کنند. باید این نکته را هم در نظر داشت که حریف اماراتی آخرین بازی رسمی خود را ۱۳ خرداد برگزار کرده و اکنون ۲ هفته از استراحتش می‌گذرد.

البته وجه مشترک هم تیمی‌های سعید عزت‌اللهی با رقیب ایرانی این است که لیگ امارات هم مانند لیگ ایران پس از پلی‌آف آغاز می‌شود.

سپاهان در صورت نرسیدن به مرحله اصلی لیگ نخبگان باید فصل آینده مانند تراکتور در سطح ۲ لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره