logo

یامال نابغه‌ای فراتر از مسی

منبع
فارس
بروزرسانی
یامال نابغه‌ای فراتر از مسی

فارس/ستاره جوان اسپانیایی توجهات را در اولین بازی یورو ۲۰۲۴ به خود جلب کرد.
لمینه یامال در دیدار افتتاحیه یورو 2024 اسپانیا مقابل کرواسی در عصر روز شنبه توجهات را به خود جلب کرد. در حالی که اسپانیا یک پیروزی راحت 3 بر صفر را به دست آورد اما تمرکز روی یامال بود چون وی جوانترین بازیکنی بود که در تاریخ قهرمانی اروپا پاس گل داده است.اگرچه یامال نتوانست دروازه کرواسی را باز کند اما عملکرد او که شامل یک پاس گل نیز می‌شد، چشم بسیاری از شخصیت‌های فوتبال در سراسر اروپا به دنبال داشت.

یکی از آنها فرناندز یورنته مهاجم سابق اسپانیا بود که گفته که یامال بازیکنی یک گام فراتر از لیونل مسی در سن خود است. حتی مسی در آن سن در این سطح نبود. لمینه یامال کارهای خارق العاده ای انجام می دهد و او را نمی توان با کسی مقایسه کرد.

یامال در 16 سالگی 17 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند و به بارسلونا کمک کرد مقام دوم لالیگا را کسب کند و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.در واقع مسی علیرغم رکورد شکست ناپذیرش در بارسلونا، تا 17 سالگی در فوتبال بزرگسالان تاثیری نداشت در حالی که یامال بیش از 50 بازی رقابتی برای بارسلونا انجام داده است. با این حال، آنچه مسی پس از آن به دست آورد، مهم ترین چیز است. هواداران بارسلونا نیز انتظارات مشابهی از یامال خواهند داشت، زیرا به نظر می رسد این جوان اسپانیایی از اسطوره آرژانتینی تقلید کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره