logo

سپاهان و درخواست مصرانه میزبانی آزادی در فینال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سپاهان و درخواست مصرانه میزبانی آزادی در فینال

ورزش 3/مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت درخواست دارد که ورزشگاه آزادی برای میزبانی در فینال برگزیده شود.
رضا فتاحی با اشاره به شرایط سپاهان در فصل اخیر اظهار داشت: متأسفانه از ابتدای امسال، سپاهان با مشکلات قابل توجهی دست و پنجه نرم می‌کرد و در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی همواره از اتفاقات مختلفی رنج می‌برد. با این حال و با وجود سختی‌های بسیار، تیم سپاهان پس از سال‌ها، با مشکلات و دشواری بسیار راهی فینال جام حذفی شده و در تلاش است که در این مسابقه پیروزی را از آن ‌خود کند
مدیر تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی اظهار داشت: متأسفانه پس از صعود سپاهان خبر برگزاری دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه شهر قزوین منتشر شد که این موضوع از چند منظر قابل بررسی و نیازمند همراهی مسئولان محترم است. 
وی با اشاره به شرایط میزبانی قزوین از فینال رقابت‌های جام حذفی ادامه داد: بدون شک این ورزشگاه با توجه به شرایط خود امکان میزبانی درست از مسابقه فینال جام حذفی را ندارد و درخواست ما از مسئولان محترم، تغییر محل فینال بازی است.
فتاحی افزود: گفته می‌شد قرار است فینال جام حذفی با وی ای آر و در ورزشگاه آزادی برگزار شود؛ این مسئله اما متأسفانه با وجود درخواست‌های مکرر، به نتیجه نرسیده و شب گذشته، محل دیگری را برای میزبانی فینال اعلام کردند.
وی خاطرنشان کرد: درخواست ما از مسئولان محترم سازمان لیگ، برگزاری این مسابقه در ورزشگاه آزادی است چرا که این ورزشگاه، شرایط میزبانی فینال را بیش از هر ورزشگاه دیگری دارد و امیدوارم مسئولان درخصوص این موضوع توجه لازم را صورت دهند.

مدیر تیم سپاهان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با توجه به دریافت مجوز حضور در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، 45 روز پس از مسابقه فینال جام حذفی، باید در حساس‌ترین بازی خود در پلی‌آف لیگ نخبگان به عنوان بالاترین رقابت‌های فوتبالی قاره آسیا به عنوان نماینده کشور حاضر شود و کیفیت پایین چمن ورزشگاه ممکن است باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان ما شود.
وی افزود: کیفیت پایین چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و حساسیت و فشار قابل توجه دیدار فینال جام حذفی می‌تواند باعث مصدومیت بازیکنان در معرض حضور در اردوهای تیم ملی شود که این موضوع نیز برای فوتبال ملی کشورمان آسیب‌‌هایی به همراه دارد.
فتاحی اضافه کرد: از مسئولان محترم سازمان لیگ تقاضامندیم با تغییر محل این بازی به ورزشگاه آزادی تهران و استقرار VAR در این بازی، زمینه برگزاری یک فینال باکیفیت را در کشور فراهم نمایند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره