logo

پاشازاده: استقلال باید از بلاتکلیفی خارج شود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
پاشازاده: استقلال باید از بلاتکلیفی خارج شود

تسنیم/مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد این تیم باید هر چه زودتر از بلاتکلیفی خارج شده و تکلیف ورودی و خروجی‌اش مشخص شود.
مهدی پاشازاده درباره بلاتکلیفی کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده اظهار داشت: در حال حاضر اوضاع فوتبال ایران خوب نیست که به خاطر یکسری از اتفاقات است. زمان خیلی مهم است و قطعاً‌ هر تیمی بتواند زودتر شروع کند، چند قدمی از دیگر تیم‌ها جلوتر است. مشکل استقلال در چند سال گذشته عقب بودن از سایر تیم‌ها بوده است و این بار نباید اشتباهات گذشته تکرار شود.
وی در مورد بحث ادامه همکاری با جواد نکونام تصریح کرد: تا جایی که می‌دانم نکونام قرارداد دارد و درباره تیمی که سرمربی‌اش قرارداد دارد نباید نظر داد. در رابطه با سایر مسائل نمی‌توانم نظر بدهم. تنها واقعیت مسئله نگرانی هواداران استقلال است و حق دارند نگران باشند. مالک استقلال هر جایی باشد باز هم این تیم برای مردم است. از مشکلات و اتفاقات درون تیم خبر ندارم، ولی استقلال باید از بلاتکلیفی خارج شود. لیگ تمام شده است و باید ورودی و خروجی استقلال مشخص شود.
پیشکسوت باشگاه استقلال راجع به پرونده فساد در فوتبال ایران گفت: دم‌شان گرم که پیگیر این پرونده هستند و امیدوارم به پایانی برسد، چون هیچ وقت به پایان نرسیده است. به سرانجام نرسیدن پیگیری این پرونده‌ها باعث شده است که فوتبال رو به نابودی برود. کسانی که در سیستم قضایی هستند می‌فهمند فساد وجود دارد. ما هم در این فوتبال متوجه یکسری چیزها می‌شویم.
پاشازاده درباره تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان در آخرین بازی مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2026 گفت: هنوز تغییر نسل در تیم ملی نیاز به زمان دارد. در بازی آلمان برابر اسکاتلند در یورو دیدیم که چه تغییراتی ایجاد شده است و تعدادی از بازیکنان مثل سرباز در اختیار تیم ملی آلمان هستند، تیمی که جسورانه و با فلسفه جدید بازی کرد. تیم ملی ایران نیز نیاز به چنین بازیکنان و فلسفه‌ای دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره