logo

۴ مدال دیگر حاصل تلاش قایقرانان ایران

منبع
فارس
بروزرسانی
۴ مدال دیگر حاصل تلاش قایقرانان ایران

فارس/ملی‌پوشان قایقرانی کشورمان چند مدال دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کردند.
مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا ظهر امروز ۲۷ خرداد در پاتایا تایلند ادامه پیدا کرد.تیم ایران با ١٨ ورزشکار و ۴ مربی در بخش بانوان و آقایان این رقابت‌ها حضور دارد.در ادامه رقابت‌های نمایندگان کشورمان شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، میانمار، تایلند، فیلیپین و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۴۲.۸۶۳ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد. در این رقابت نمایندگان تایلند و قزاقستان مدال طلا و نقره به دست آوردند.

ترنم اکبرزاده در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان جوانان با رقبایی از قزاقستان، چین تایپه، ازبکستان، ویتنام و کره رقابت کرد و در پایان با زمان۴۵.۹۳۵ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد. الناز شفیعیان در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، سنگاپور، ازبکستان، تایلند و کره رقابت کرد و در پایان با زمان ۴۳.۱۹۴ ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد.

عباس حسینی و امیررضا برزگر در مسابقه فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، چین تایپه و کره رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۳۵.۷۵۹ دقیقه در جایگاه دوم ایستادند و صاحب مدال نقره شدند.
ثنا زارع در مسابقه فینال کانوی یکنفره ۵۰۰ متر بانوان جوانان با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، چین تایپه و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۳:۰۸.۲۵۲ دقیقه در جایگاه ششم ایستاد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره