logo

افزایش احتمال برخورد قضایی با عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

منبع
فارس
بروزرسانی
افزایش احتمال برخورد قضایی با عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

فارس/احتمال برخورد قضایی با عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قوت گرفت.
در شرایطی که پرونده باشگاه مس رفسنجان، همچنان در دادگستری استان کرمان در جریان است و حتی رای دادگاه بدوی نیز در این خصوص صادر نشده، رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تازگی در گفت و گو با یکی از برنامه‌های فضای مجازی، اطلاعاتی را درمورد این پرونده اعلام کرد که ظاهرا بسیاری از آنها در این پرونده وجود ندارد و عضو حقوقدان رکن قضایی فدراسیون فوتبال تنها طبق شنیده‌هایش درمورد آنها صحبت کرده است.

هرچند بلافاصله پس از این برنامه ابوالفضل حسن‌زاده محمدی، ریاست کمیته انضباطی این مسائل را "تنها دیدگاه شخصی جاودانی عنوان کرده و اعلام کرد هیچ گونه ارتباطی با جایگاه تشکیلاتی نامبرده نداشته، ندارد و نخواهد داشت."ارکان قضایی فدراسیون طبق قوانین و آیین نامه‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از هرگونه مصاحبه و گفت و گو و ....ممنوع هستند.

حتی اگر آنها اطلاعاتی داشته باشند، باید در اختیار مراجع قضایی قرار بدهند.در حال حاضر عضو کمیته انضباطی که آیین‌نامه‌ را نقض کرده باید مستندات خود را به کمیته اخلاق ارائه بدهد. حتی این احتمتل وجود دارد این عضو کمیته انضباطی با اثبات نکردن اظهاراتش، با برخورد قضایی مواجه شود.با این تفاسیر به نظر می‌رسد احتمال برکناری جاودانی از کمیته انضباطی به دلیل نقض آیین‌نامه بسیار بالا است و باید دید کمیته اخلاق نسبت به تخلف وی چه تصمیمی خواهد گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره