logo

معرفی 30 مربی خارجی به مدیران پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
معرفی 30 مربی خارجی به مدیران پرسپولیس

ورزش 3/مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گویند در حال بررسی رزومه گزینه‌هایی هستند که برای سرمربیگری تیم به آنها معرفی شده است.
 مدیران باشگاه پرسپولیس دوباره در معرض یک آزمون دشوار دیگر قرار گرفته‌اند و هواداران این تیم می‌ترسند که بعد از قهرمانی تیم محبوب‌شان که خیلی سخت و به شکلی تاریخی به دست آمد، تیم فصل بعد برای مدعی ماندن با مخاطراتی جدی مواجه شوند.
پرسپولیس سرمربی ندارد و باشگاه پروژه یافتن گزینه‌های مناسب و رسیدن به بهترین مربی مد نظر خود را آغاز کرده و پیش می‌برد.
هر چند جدایی اوسمار از پرسپولیس خیلی زودتر از اینها بر مدیران باشگاه محرز شده بود اما مسأله مطرح شدن نام‌های جدید برای جانشینی او تقریبا همزمان با اعلام خداحافظی این مربی و یک روز بعد از این اتفاق داغ شد.
بعد از جدی شدن گزینه دراگان اسکوچیچ و منتفی شدن این گزینه در فاصله 24 ساعت، طی سه روز گذشته نام‌های زیادی پیرامون نیمکت پرسپولیس شنیده است؛ از مربیان ایتالیایی و پرتغالی تا گزینه‌ای برزیلی که مدیران باشگاه هیچ‌کدام‌شان را تأیید نمی‌کنند. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «تمام این گزینه‌هایی که در رسانه‌ها مطرح شده، فقط گمانه‌زنی رسانه‌ای است و اصلاً هیچ گزینه‌ای آنقدر نامش مطرح نیست که در سطح مدیران باشگاه طرح شود.»


ای مدیر باشگاه پرسپولیس درباره مطرح شدن نام یوویچ به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هم گفت: «مگر نام اسکوچیچ مطرح نشد و همه گفتند قرارداد با این مربی تمام شده؟ این هم مثل اسکوچیچ.»
روز گذشته شنیده شد پرسپولیس سه گزینه دارد که دو تا اروپایی و یکی برزیلی هستند. همزمان رسانه‌ها روی نام نبوشا یوویچ سرمربی سابق الاهلی قطر مانور کردند که رزومه ضعیفی دارد و به نظر می‌رسد پرسپولیس اگر هم با او یا مدیربرنامه‌هایش مذاکره کرده باشد، خیلی زود از 
روی این نام عبور کند.
یکی دیگر از گزینه‌های مطرح شده برای پرسپولیس، خوسه پسیرو مشهور پرتغالی بود که گفته شده رقم درخواستی او هم بسیار بالاست و خیلی زود نامش از لیست خارج شده است.
در مورد گزینه‌های برزیلی و ایتالیایی هم خبر تازه‌ای نیست اما به نظر می‌رسد حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه در حال بررسی کردن گزینه‌هایی است که مدیربرنامه‌های مختلف به او معرفی می‌کنند.
گفته شده پرسپولیس حداکثر 700 هزار دلار برای سرمربی جدید هزینه خواهد کرد اما این رقم با برخی گزینه‌هایی که نام‌شان مطرح می‌شود همخوانی ندارد. مثلاً والتر ماتزاری سرمربی مشهور ناپولی که در میانه فصل اخیر از این تیم اخراج شده، یکی از این گزینه‌هاست که به نظر مربی گرانقیمت‌تری باشد.
داویده بالاردینی، جوزپه یاکینی و آندریا سوتیل دیگر گزینه‌های ایتالیایی بودند که نام‌شان مطرح شد و ظاهراً همه از یک کانال معرفی شده و روی نام‌شان مانور می‌شد اما باشگاه تنها با والتر ماتزاری مذاکره مختصری داشت که آن هم به خاطر رقم بالای درخواستی این مربی پیش نرفت.
نکته اینجاست که طی چند روز اخیر از کانال‌های مختلف چیزی حدود 30 گزینه با ملیت‌های متفاوت برای سرمربیگری پرسپولیس به مدیران این باشگاه معرفی شده و آنها در حال بررسی شرایط و رزومه این گزینه‌ها هستند و خبری از مذاکره با هیچ کدام از آنها به صورت جدی نمی‌دهند.
باشگاه پرسپولیس ظاهرا می‌تواند تا رقم 700 هزار دلار برای سرمربی جدید هزینه کند که این مساله کار انتخاب یک گزینه نامدار با رزومه مناسب در سال‌های اخیر را دشوار می‌کند.
با این حال از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد گزینه دراگان اسکوچیچ به کلی کنسل شده و برخلاف اعلام رسانه‌ها نام چسلاو میخنوویچ لهستانی هم در بین گزینه‌ها دیده نمی‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره