logo

گرد و خاک خداداد عزیزی روی آنتن زنده!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گرد و خاک خداداد عزیزی روی آنتن زنده!

ورزش 3/خداداد عزیزی در ویژه برنامه یورو بسیار عصبانی شد و گرد و خاک به پا کرد.
حضور جواد خیابانی و خداداد عزیزی چندی پیش در ویژه برنامه مسابقات جام ملتهای آسیا باعث شد ویدیوهای زیادی از بحث آنها در آنتن زنده وایرال شود‌.
حالا در سومین شب مسابقات یورو ۲۰۲۴ جواد خیابانی و خداداد عزیزی در برنامه شبکه ورزش حاضر شدند‌. اشکان دژاگه دیگر میهمان برنامه بود و رسول مجیدی نیز به عنوان مجری حضور داشت.
دلخوری‌ خداداد عزیزی از جایی شروع شد که با او و جواد خیابانی در قسمت فان برنامه شوخی شد که باعث برافروخته شدن خداداد شد و او معتقد بود با خیابانی دعوا نمی‌کند بلکه بحث فوتبالی دارند‌.
اما این پایان ماجرا نبود و وقتی رسول مجیدی با خواندن کامنت ها گفت بینندگان می‌گویند چرا اشکان دژاگه صحبت نمی‌کند، ابتدا خنده در استودیو حاکم شد اما کمی بعد خداداد خشمگین شد و گفت دیگر نظری نمی‌دهد و صحبت نمی‌کند. این اتفاق سبب شد فضای برنامه تغییر کند و ویدیوی دلخوری و عصبانیت خداداد وایرال شود. صحبت‌های رخ داده در برنامه را می‌خوانید:
رسول مجیدی: من داشتم نظرات رو می‌خوندم آقای خیابانی، فکر می‌کنید خیلی پرتکرار چی می‌گن در مورد برنامه ما؟ می‌گن چرا نمیذارید آقای دژاگه صحبت بکند؟

خیابانی: من سکوت می‌کنم.
خداداد: من هم سکوت می‌کنم چون منظورشون من و آقا جوادیم. (باخنده)
مجیدی: آره متاسفانه، واقعا همین بوده. آقای دژاگه واقعا می‌گم، بینندگان می‌گن چرا صحبت نمی‌کنید.
کمی بعد وقتی جواد خیابانی از خداداد نظر پرسید، جنجال‌ها شروع شد و دیگر اثری از خنده نبود و مشخص شد به خداداد عزیزی برخورده است و وقتی مجیدی گفت خداداد مشغول بازی همستر است، عصبانیت عزیزی بیشتر شد.
خداد در پاسخ به سوال خیابانی می‌گوید: من دیگه حرف نمی‌زنم واقعا.
مجیدی: آقا خداداد مثل اینکه دارن همستر بازی می‌کنن. (با خنده)
خداداد در این لحظه از کوره در می‌رود و گوشی‌اش را نیز روی میز رها می کند: این همه کامنت هست شما گیر دادی به من و آقای خیابانی‌. چرا تا الان کامنت نمی‌خوندی؟ ببین من این بازی‌هارو بلدم پسر خوب! تو خیلی سن و سالت کمه.
خداداد عینکش را در می‌آورد و می‌گوید: تو تا الان سه شب برنامه بوده کامنت نخوندی یه دفعه یادت اومد کامنت برای من و آقای خیابانی بخونی‌؟ من اینکاره‌ام و بلدم این بازی‌ها رو.
مجیدی: آخه یه ذره آقا اشکان کم صحبت می‌کرد.
خداداد: شما نمی‌تونی بگی آقا اشکان کم صحبت می‌کرد یا نه‌. من خودم بهش گفتم آقا اشکان جواب بده‌. اینکه بخواهی من و آقای خیابانی را ضایع کنی، من بلدم.
مجیدی: من هرگز قصد این کار رو نداشتم.
خداداد: من حرف نمی‌زنم و به تهیه کننده‌تون هم می‌گم.

جواد خیابانی چندین بار سعی کرد خداداد عزیزی را آرام کند و از او سوال بپرسد اما خداداد روی حرف خودش ماند و اصرار داشت که جواب نمی‌دهد و عزیزی از او خواست سوال نکند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره