logo

لحظه به لحظه با یورو؛ امروز روز امباپه است و بس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لحظه به لحظه با یورو؛ امروز روز امباپه است و بس

ورزش 3/در چهارمین روز از برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ همه نگاه‌های به کیلیان امباپه و تیم ملی فرانسه است.
جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ تا به حال شگفتی خاصی نداشته و اکثر دیدارها همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد پیش رفته است و حالا نوبت به روز چهارم و برگزاری دیدارهای تیم‌های ملی بلژیک و البته فرانسه رسیده است که می‌توانند از مدعیان قهرمانی باشند. 
بسیاری از فوتبال‌دوستان در انتظار تماشای بازی امباپه در این مسابقات بودند چون معتقد هستند که شاگردان دیدیه دشان این توانایی را دارند که با استفاده از استعداد و مهارتی که دارند عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ را از آن خود کنند اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

پوشش زنده خبری:

اسطوره‌‌های آلمان تماشاگر اتریش-فرانسه

فیلیپ لام و ژابی آلونسو، اسطوره‌های فوتبال آلمان، در ورزشگاه دوسلدورف حضور پیدا کردند تا بازی امشب بین تیم‌های اتریش و فرانسه را تماشا کنند.

لوبوتکا در شبی که اسلواکی موفق به شکست بلژیک شد و اولین شگفتی یورو رقم خورد، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بعد از چند حمله و فرصت‌های نصف و نیمه‌ای که توسط روملو ‏لوکاکو برای بلژیک از دست رفت اسلواکی بر خلاف جریان بازی توسط شارانز به گل رسید. گلی که خواب از سر بلژیک پروند. امروز ظاهرا روز پدیده‌ها است. اول رومانی و حالا شاید اسلواکی. البته تا پایان بازی وقت زیادی باقی مونده. 

بازی رومانی و اوکراین، جیمی‌جامپ ناکام هم داشت. هوادار اوکراین که شاید از فرط عصبانیت از شکست سنگین تیم ملی کشورش وارد زمین شد ولی مسئولان امنیتی ورزشگاه خیلی سریع وارد عمل شدند. 

در حال حاضر هیچکس مثل رومانیایی‌ها خوشحال نیست. یک برد دور از انتظار مقابل اوکراینی که روی کاغذ با ستاره‌های مهم و گران‌قیمتش باید پیروز می‌شد، ولی 3 - 0 به رومانی باخت. 

ترکیب اسلواکی برای بازی دشوار مقابل بلژیک: دوبراوکا، هانکو، اشکرینیار، واورو، پکاریک، ‏دودا، لوبوتکا، کوکا، هاراسلین، بوزنیک، شرانز

ترکیب اصلی بلژیک برای بازی امشب: کاستیلز، کاستانیه، فائس، دباست، کاراسکو، ‏مانگالا، اونانا، تروسار، دی‌بروینه، دوکو، لوکاکو


نیکولائه استانچیو در نیمه اول دروازه اوکراین را با یکی از زیباترین ‏شوت‌های هفته اول یورو باز کرد. بازیکنی که در عربستان و در ضمک ‏بازی می‌کنه حالا در آلمان یکی از قشنگ‌ترین گل‌های یورو رو به ثمر ‏رسوند. ‏

بازیکنان هلند در روز جهانی پدر با فرزندانشان به تمرین رفتند:

ترکیب اصلی اوکراین: لونین، کونوپلیا، زابارنی، ماتوینکو، زینچنکو، استپاننکا، شاپارنکو، تسیگانکوف، سوداکوف، مودریک، دووبیک. 

ترکیب اصلی رومانی: نیتا، راتیو، دارگوسین، بورکا، باتکو، مارین، مان، مارین، استانکیو، کومان و دراگوس.

گاتزتا نوشت؛ پیام آتزوری برای لاروخا: از شما نمی‌ترسیم.
پنجشنبه شب ایتالیا و اسپانیا، جنگ برای صعود


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره