logo

سیاوش دوباره در حد تیم ملی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سیاوش دوباره در حد تیم ملی

ورزش 3/سیاوش یزدانی توانسته بار دیگر به روزهای اوج بازگردد و این اتفاق برای او پس از چندین ماه سخت و پرفشار در سپاهان رخ داده است.
 انتظار بر این بود که سیاوش یزدانی بلافاصله پس از بازگشت به اصفهان بتواند خودش را پیدا کند و از روزهای سخت نیم فصل اول لیگ بیست و دوم زیر نظر ساپینتو که با عدم اعتماد این مربی برون‌گرای پرتغالی دست و پنجه نرم می‌کرد، فاصله بگیرد.
با این حال وقتی دکتر محبوب استقلالی‌ها به سپاهان رسید مصدومیت از ناحیه کمر در دوران استقلال بالا گرفت و او علاوه بر اینکه حضور در بسیاری از مسابقات نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم را از دست داد، در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم هم نتوانست همان مدافعی باشد که از او انتظار می‌رود.
با این حال از نیمه‌های فصل سیاوش توانست به ترکیب اصلی تیم خودش را تحمیل کند. او در دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال نمایش جانانه‌ای داشت که اخراج در بازی برگشت این نمایش را تاحدی به سایه برد.  

یزدانی در تمام درگیری‌ها حضور فعال دارد و همانطور که در تصاویر مشخص است سخت‌گیری ویژه‌ای در جنگ با بازیکنان حریف به کار می‌گیرد.
در ادامه سپاهان و سیاوش با هم از روزهای بحرانی گذر کردند و این اتفاق مصادف شد با شکست برابر صنعت نفت در آبادان. در واقع پس از این مسابقه بود که سیاوش یزدانی در کنار هادی محمدی به دو زوج اصلی قلب خط دفاعی سپاهان در روزهای مصدومیت دانشگر بدل شدند و تا امروز هم این ماجرا تا سومی لیگ برتر و صعود به فینال جام حذفی ادامه داشته است.
در بازی برابر گل‌گهر هم بار دیگر شاهد حضور زوج هادی و سیاوش بودیم و این دو بازیکن علاوه بر حضور موثر و فعال در فاز دفاعی در فاز تهاجمی هم موثر بودند و زوج سیاوش بود که با فراغ بال روی ضربات کرنر و ایستگاهی موفق به ثبت دو گل شد.
یزدانی این روزها بار دیگر به فرم ایده‌آل دوران بازیگری خود در لیگ‌های هفدهم و هجدهم در سپاهان و همینطور نمایش‌های خیره‌کننده‌اش در استقلال که منجر به ملی پوش شدن او هم شد، بازگشته و مورایس حالا دیگر به هیچ وجه در کنفرانس‌های خبری به دلیل عملکرد ضعیف خط دفاعی‌اش مورد سوال قرار نمی‌گیرد و این را مدیون اعتماد به زوجی است که در ابتدای فصل بیشترین انتقادها را به سمت خودشان می‌دیدند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره