logo

سرمربی چک: رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی چک: رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است

ورزش 3/ایوان هاشک، سرمربی جمهوری چک، با تمجید از کریستیانو رونالدو، تیم ملی پرتغال را یکی از شانس‌های قهرمانی یورو 2024 می‌داند.
تیم ملی فوتبال چک فرداشب در دور گروهی رقابت‌های یورو 2024 باید به مصاف تیم ملی پرتغال برود.
ایوان هاشک، سرمربی چک، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا گفت: "کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و بازیکنان ما برای یک عمر به خاطر خواهند داشت که مقابل رونالدو بازی کرده‌اند."
او با اشاره به سختی این دیدار گفت: "پرتغال بازیکنانی دارد که در مهم‌ترین لیگ‌ها بازی می‌کنند و در باشگاه‌های خود ستاره هستند. پرتغال یکی از شانس‌های قهرمانی است، ما این را از قبل می‌دانستیم و می‌خواهیم آن‌ها را شکست دهیم. ما همچنین می‌خواهیم کریستیانو را خنثی کنیم. چک باید به عنوان یک تیم بازی کند چون این تنها راه برای کسب یک نتیجه خوب است."
هاشک درباره چینش ترکیب تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: "ما 26 بازیکن داریم که می‌توانند فردا بازی کنند. می‌دانیم که همه آن‌ها سخت کار می‌کنند و آماده بازی فردا هستند. همه ما از یک برنامه و پروژه مشابه پیروی می‌کنیم.  همه آماده این بازی هستیم. ما برای هر نوع تغییراتی آماده شده‌ایم و می‌دانیم که آنها می‌توانند سیستم خود را تغییر دهند."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید