logo

رونالدو با شایستگی در اردوی پرتغال حضور دارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رونالدو با شایستگی در اردوی پرتغال حضور دارد

ورزش 3/روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، می‌گوید کریستیانو رونالدو بر اساس شایستگی‌اش به تیم ملی دعوت شده نه اینکه بازیکن بزرگ است.
تیم ملی فوتبال پرتغال فرداشب در مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف تیم ملی چک خواهد رفت.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، در نشست خبری قبل از این بازی با حمایت از دعوت رونالدو گفت:"کریستیانو در تیم خود و تیم ملی ثابت قدم بوده است. او 9 گل در مرحله مقدماتی به ثمر رساند، او یک گلزن قهار است، او کسی است که می‌تواند خوب حمله کند و فضا ایجاد کند. او روش بازی خود را کمی تغییر دادع، اما فقط می‌توانم بگویم که او با شایستگی در تیم ملی حضور دارد و اعداد و ارقام این را تایید می‌کند."

ترکیب فردا؟
وقتی هواپیما را گرفتیم تا به لایپزیش بیاییم، احساس کردیم که روحیه رقابتی در تمام تیم وجود دارد. در حال حاضر ترکیب تیم اصلی را انتخاب کرده‌ام، اما نمی توانم آن را به اشتراک بگذارم چون هنوز با بازیکنان صحبت نکرده‌ام. دیوگو کاستا بازی خواهد کرد. دروازه بانی پست متفاوتی است، او باید اکنون برای بازی آماده شود و من قبلاً این را به سایر دروازه‌بانان گفته‌ام. از 23 بازیکن باقیمانده، همه آن‌ها می‌توانند فردا بازی کنند.

آماده سازی تیم؟
دوره آماده سازی تیم خیلی خوب بود. هدف ما تاکتیکی بود، آماده سازی مفاهیمی که در بازی‌ها نشان خواهیم داد و همچنین از نظر فردی هم کار کرده‌ایم. تمام 23 بازیکن متغ آماده هستند. بازیکنانی که مصدومیت داشتند حالشان خوب است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید