logo
  1. برگزیده
ورزشی

دشان: مصدومیت امباپه نگرانم کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دشان: مصدومیت امباپه نگرانم کرد

ورزش 3/تیم ملی فرانسه در دیدار ابتدایی‌اش در یورو ۲۰۲۴ مقابل اتریش به پیروزی ۱-۰ رسید اما این بازی با اتفاق نگران‌کننده‌ای همراه بود. در دقایق پایانی کیلیان امباپه از ناحیه بینی دچار مصدومیت شدیدی شد. دیدیه دشان در مصاحبه پس از بازی‌اش در مورد آسیب‌دیدگی ستاره خط حمله تیمش و مسائل دیگر صحبت کرد.

مصدومیت امباپه؟

دیدن مصدومیت کیلیان به آن شکل نگرانم کرد. او وضعیت خوبی ندارد. نمی‌توانم بیشتر بگویم چون باید به کنفرانس می‌آمدم و زمانی برای بررسی شرایط نداشتم، اما بینی او خوب نیست. پیچیده است و به‌نظر می‌رسد شکسته باشد. این نقطه منفی و سیاهی در بازی امشب است.

خط دفاعی تیم در بازی امشب؟

گاهی اوقات سلسله مراتب در تیم تغییر می‌کند. اگر امشب سالیبا را در زمین قرار دادم، به این دلیل است که تصمیم گرفتم برای این نوع مسابقه او بهتر از کوناته است. من نمی‌خواهم هیچ بازیکنی را در این راه از دست بدهم و همه آنها بازی خواهند کرد.

بازی مقابل اتریش؟

برنده شدن در برابر تیمی که دارای تاکتیک‌های متنوعی است و با پرس فشار زیادی به دفاع وارد می‌کند، هرگز آسان نیست. ما می‌توانستیم با اختلاف بیشتری ببریم، اما در کل عملکرد خوبی داشتیم. ما کیفیت و نمایش خوبی داشتیم و همبستگی خوبی در بین بازیکنان وجود داشت، من از این برد راضی هستم.

بازی بعدی؟

فعلا استراحت می‌کنیم و از فردا به بازی بعدی فکر می‌کنیم. من به این تیم ایمان دارم و مطمئنم در دو بازی دیگر هم با نمایش‌هایی عالی پیروز می‌شویم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره