logo

سرمربی گرجستان: باختیم ولی به خودمان افتخار می‌کنیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی گرجستان: باختیم ولی به خودمان افتخار می‌کنیم

ورزش 3/ گرجستان امشب در ورزشگاه دورتموند به مصاف ترکیه رفت و با وجود نمایش مناسبی که داشت دست خالی زمین را ترک کرد.
با وجود اینکه ترکیه با گل زودهنگام مَرت مولدور پیش افتاده بود، گرجستان خیلی زود توسط گئورگ میکائوتادزه به گل تساوی رسید و در جریان بازی به تیرک دروازه حریف هم کوبید اما گل‌های آردا گولر و محمد کرم آکتور‌کوغلو به تیم تحت هدایت وینچنزو مونتلا کمک کرد که در این دیدار برنده باشند.
ویلی سانیول، سرمربی گرجستان، پس از بازی گفت:"شکست خوردن هیچ وقت خوب نیست اما فکر می‌کنم که می‌توانیم به عملکردمان افتخار کنیم و فوتبال گرجستان را خیلی خوب نشان دادیم. فکر می‌کنم ما به اندازه حریف فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم."

درس از این بازی؟
من فکر می‌کنم ما همیشه باید به تصویر بزرگتر نگاه کنیم. حاصل مشارکت جوانان در دهه گذشته این بوده که اکنون اینجا حضور داریم و این تورنمنت پاداش آن سرمایه‌گذاری است.

نقطه ضعف تیم در بازی امشب؟
کمی استعداد و کمی تجربه. البته این دو فاکتور جزو چیزهایی که ما با حضور در مسابقاتی مانند یورو آن را به دست خواهیم آورد. هر چه بیشتر اینگونه بازی کنیم، بهتر خواهیم بود.
ورزشگاه دورتموند؟
این استادیوم فوق العاده است. ورزشگاهی است که برای فوتبال و احساسات ساخته شده است. جو امشب به طور کلی عالی بود، زمین مناسبی برای چنین دیداری بود. نمی‌دانم که بازی چنین جوی ایجاد کرد یا جو ورزشگاه موجب چنین بازی‌ای شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره