logo

ستاره‌های ترکیه آماده مبارزه با رونالدو!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره‌های ترکیه آماده مبارزه با رونالدو!

ورزش 3/ترکیه امشب در دیداری حساس و نفس‌گیر در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، موفق به شکست 3-1 گرجستان شد. شاگردان وینچنزو مونتلا با ارائه یک بازی حساب‌شده و تهاجمی، سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آوردند و گامی بلند در جهت صعود از مرحله گروهی برداشتند.
درخشش ستاره‌ها و اتحاد تیمی، کلید پیروزی ترکیه:
در این بازی، کاپیتان باتجربه ترکیه، هاکان چالهان‌اوغلو، با بازیگردانی درخشان، نقش محوری در پیروزی تیمش ایفا کرد.

علاوه بر درخشش ستاره‌های تیم، اتحاد و همدلی بازیکنان ترکیه نیز از جمله عوامل کلیدی این پیروزی بود. شاگردان مونتلا با نظم و انضباط تیمی بالا، در تمامی خطوط هماهنگ و منسجم عمل کردند و اجازه عرض اندام به حریف ندادند.
چالهان‌اوغلو: هواداران‌مان تا سوت پایان ما را تشویق کردند!

هاکان چالهان‌اوغلو، کاپیتان تیم ملی ترکیه، پس از این پیروزی ارزشمند، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:
«این بازی برای ما بسیار مهم بود. ما می‌دانستیم که برای صعود از گروه، باید از بازی اول امتیاز کسب کنیم. خوشبختانه با تلاش و همدلی تمام بازیکنان، به این هدف رسیدیم. همچنین می‌خواهم از هواداران‌مان که تا سوت پایان بازی ما را تشویق می‌کردند و به ما انگیزه می‌دادند، تشکر کنم.»
ادامه پرقدرت:
کان آی‌هان، هافبک تیم ملی ترکیه، با اشاره به بازی آینده‌ی این تیم مقابل پرتغال گفت:
«ما می‌دانیم که بازی با پرتغال، یکی از مدعیان قهرمانی، بسیار دشوار خواهد بود. با این حال، ما با روحیه‌ای بالا و انگیزه‌ای مضاعف به میدان خواهیم رفت و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از این بازی نتیجه‌ی مطلوبی بگیریم. ما در بازی با گرجستان نشان دادیم که چه تیم قدرتمندی هستیم و می‌توانیم شگفتی‌ساز یورو 2024 باشیم.»

ترکیه با کسب این پیروزی، به صدر جدول گروه F صعود کرد و امیدوار است در ادامه‌ی رقابت‌ها، با ارائه بازی‌های درخشان، به مرحله حذفی راه یابد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید