نماد آخرین خبر

لحظه به لحظه با یورو؛ اسپانیا با دو فِراری برابر ایتالیا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لحظه به لحظه با یورو؛ اسپانیا با دو فِراری برابر ایتالیا

ورزش 3/جذاب‌ترین رقابت دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ شاید دیدار امشب اسپانیا برابر ایتالیا باشد.
دور دوم دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از روز گذشته آغاز شد و امشب قرار است تیم ملی اسپانیا در یک بازی حساس و تماشایی روبروی تیم ملی ایتالیا قرار بگیرد تا شاهد رویارویی ستاره‌های این دو تیم در گروه B باشیم. 
دیگر دیدار مهم امروز هم تقابل تیم ملی انگلیس و تیم ملی دانمارک است و اسلوونی هم برابر صربستان به میدان خواهد رفت تا پرونده دور دوم برای دو گروه دیگر هم امروز بسته شود و شاید تا حدی تکلیف تیم‌های اول صعود کرده به مرحله بعدی مشخص شود.
پوشش زنده خبری:

ترکیب اصلی اسلوونی: اوبلاک، کارنیچنیک، درکوسیچ، بیول، سانزا، استویانوویچ، چرین، السنیک، ملاکار، اسپورار، ششکو

ترکیب اصلی صربستان: رایکویچ; ولیکوویچ، میلنکوویچ، پاولوویچ، ژیوکوویچ، ایلیچ، لوکیچ، ملادنوویچ؛ تادیچ، ولاوویچ، میتروویچ

* صربستان به دلیل حوادثی که در جریان بازی با انگلیس رخ داد، از سوی یوفا جریمه شد. پرتاب اشیاء و شعارهای سیاسی و تحریک آمیز، 4500 و 10000 یورو برای صربستان جریمه به همراه داشت.
_تهدید صربستان به ترک یورو 2024:

درگیری بین صربستان با دو کشور آلبانی و کرواسی به دلیل مسائل و اتفاقات سیاسی چندان جدید نیست، اما به نظر می‌رسد که ممکن است با برخوردهای عجیب و جنجال برانگیزی در طول رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که به میزبانی آلمان در حال برگزاری است همراه شود. 
بنرهایی که بسیاری از هواداران دو تیم کرواسی و خصوصا آلبانی در طول این دیدارها در دست داشته و صربستان را کشوری نژادپرست با سابقه نسل‌کشی معرفی کرده است باعث ناراحتی و عصبانیت مقامات فوتبال این کشور شده و آنها هم یوفا را به کنار رفتن از یورو تهدید کرده‌اند. 

_تیتر یک دو روزنامه انگلیسی در آستانه بازی امروز برابر دانمارک به حمایت روز گذشته گرت ساوتگیت از فیل فودن اختصاص پیدا کرده است. بعد از بازی ضعیف فودن برابر صربستان او به این حمایت از مربی خود نیاز داشت.

میرر اسپورت

 
دیلی استار

 
_رقابت اسپانیا و ایتالیا در قرن جدید از یورو 2008 شروع شد، زمانی که لاروخا در ضربات پنالتی موفق به حذف کردن ایتالیا شد و در نهایت به عنوان قهرمانی رسید. پنالتی تعیین کننده را سسک فابرگاس زد و ایکر کاسیاس نیز توانست یکی از پنالتی‌ها را مهار کند.

 
_اسپانیا امشب با پیراهن اول خود به رنگ قرمز بازی خواهد کرد و ایتالیا با پیراهن دومش سفید، با نوارهای آبی، سبز و قرمز

_تیتر یک روزنامه‌های ایتالیا؛ همه در انتظار بازی با اسپانیا
گاتزتا دلو اسپورت: اگر اسپانیا را ببریم، صدرنشین گروه می‌شویم، ایتالیا بخوان!

کوریره دلو اسپورت: ما با شماییم

_تیتر روزنامه‌های اسپانیا که به بازی حساس امشب برابر ایتالیا اختصاص دارد:
مارکا: دو فِراری مقابل اسپانیا

اسپورت: پیش به سوی صدرنشینی

آاس: ال‌کلاسیکوی اروپا

_سرجیو کونسیسائو برای تماشای بازی تیم ملی پرتغال و البته عملکرد پسرش در ترکیب این تیم در ورزشگاه لایپزیش حضور داشت و پس از گل دیرهنگام او که سه امتیاز مهم را برابر جمهوری چک برای پرتغال به ارمغان آورد بسیار احساساتی شد.

_نشریه پرتغالی او ژوگو امروز عکسی از لحظه گلزنی فرانسیسکو کونسیسائو در دیدار مقابل چک را روی جلد برده و تیتر زده: "اروپا زیر پاهایش"!

 _رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که این تیم قرار است با ترکیب پیکفورد، تریپیه، گوئهی، استونز، واکر، رایس، ترنت الکساندر آرنولد، فودن، بلینگام، ساکا و کین روبروی تیم ملی دانمارک به میدان برود که نشان می‎‌دهد گرت ساوت‎‌گیت با وجود تمامی انتقادها همچنان به استفاده از سبک خاص خودش اصرار دارد.

_مقامات برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به تمامی مردم حاضر در آلمان و خصوصا شهر لایپزیش هشدار دادند که روز جمعه با طوفانی شدید روبرو خواهند بود که احتمال دارد مشکلات جدی در جریان برگزاری این مسابقات و به طور خاص در قسمت‌های ویژه بیرون ورزشگاه که برای تجمع تماشاگران در نظر گرفته شده است ایجاد کند.

_ویلی اوربان، مدافع تیم ملی مجارستان که در لایپزیش توپ می‌زند، معتقد است که تیم ملی آلمان می‌تواند تا دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‎‌های اروپا صعود کند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ به حساب می‌آید.

_روزنامه مارکا با عکس نیکو ویلیامز و لامین یامال با تیتری جالب به مصاف این بازی حساس رفته است: «اسپانیا با دو فِراری‌ برابر ایتالیا» و به این شکل به قدرت و درخشش این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی اسپانیا اشاره کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره