نماد آخرین خبر

لحظه به لحظه با حواشی فینال حذفی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لحظه به لحظه با حواشی فینال حذفی

ورزش 3/از ساعتی بعد دیدار تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان برگزار خواهد شد.
یک سال بعد از فینال جام حذفی که با پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال همراه بود، حالا این دیدار بین سپاهان و مس رفسنجان برگزار خواهد شد و دوباره ورزشگاه آزادی میهمان این مسابقه مهم خواهد بود.
این اولین فینال جام حذفی در سالیان اخیر با حضور تماشاگران زن است و همچنین با دستور وزیر ورزش و پیگیری فدراسیون فوتبال، این دیدار تکنولوژی داور ویدیویوی را هم در خود خواهد داشت.پ
حواشی این دیدار مهم که با حضور پرتعداد تماشاگران دو تیم همراه خواهد بود، اینجا به صورت زنده می‌آید:
پوشش زنده خبری:
* هواداران دو تیم در قسمت شرقی ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند. سپاهانی‌ها سه چهار سکو را به خودشان اختصاص داده‌اند و هواداران نارنجی پوش مس رفسنجان هم دو سکو.
* استقبال قابل توجهی از فینال جام حذفی به عمل نیامده؛ سپاهانی‌ها چند سکو را در ورزشگاه بزرگ آزادی به خودشان اختصاص داده‌اند و طرفداران مس رفسنجان هم یک سکو را در قسمت شرقی ورزشگاه نارنجی کرده‌اند.
* محمد دانشگر پس از چند بازی غیبت بار دیگر به ترکیب اصلی برگشته و جانشین هادی محمدی شده که به دلیل محرومیت نمی‌تواند برای تیمش در فینال بازی کند.
* امید نورافکن در روزی که میلاد زکی‌پور به دلیل دریافت کارت زرد در نیمه نهایی غایب است بار دیگر در پست دفاع چپ برای سپاهان بازی می‌کند.
* یکی از نکات مهم ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفتن دوباره نیما میرزازاد در ترکیب اصلی و نیمکت‌نشینی پیام نیازمند است.
* براین دابو با وجود صحبت‌هایی که درباره مصدومیت او وجود داشت در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
ترکیب سپاهان در این مسابقه به شرح زیر است:
نیما میرزازاد - محمد دانشگر - سیاوش یزدانی - رامین رضاییان - امید نورافکن - محمد کریمی - برایان دابو - محمدجواد حسین‌نژاد - رضا شکاری - فرشاد احمدزاده - شهریار مغانلو.
* در حالی که مورایس امروز به دنبال جام قهرمانی خواهد بود، رسانه‌های کره او را به عنوان یکی از گزینه‌های مهم سرمربیگری تیمشان می‌دانند.

تا کنون 15 تیم در جام حذفی ایران به قهرمانی رسیده و در صورت قهرمانی مس رفسنجان، این تیم شانزدهمین تیم مختلف لقب خواهد گرفت.

محرم نویدکیا که تا کنون 9 قهرمانی با سپاهان به دست آورده، امروز به دنبال دو رقمی کردن تعداد جام‌های خود خارج از تیم زردپوش اصفهانی خواهد بود.

کاوه رضایی که سابقه دو قهرمانی جام حذفی با ذوب آهن را دارد، به دنبال کسب جام قهرمانی با سپاهان خواهد بود.

تصویری از مدال قهرمانی جام حذفی که در پایان بازی امروز به تیم برنده اهدا خواهد شد.

این جنجالی‌ترین لحظه فینال سال گذشته است. جایی که ساپینتو بعد از گل تساوی استقلال از کنار خط اخراج شد و وقت‌های اضافه را از بیرون تماشا کرد.
برایان دابو هافبک تیم سپاهان به دلیل مصدومیت احتمالا بازی امروز را از دست نخواهد داد.
هوادار خردسال تیم سپاهان که بازی امروز را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
در آستانه فینال جام حذفی، صحبت در مورد آینده مس رفسنجان بالا گرفته است. سرمربی مس رفسنجان فقط در صورت گرفتن تضمین از مدیران این باشگاه درباره بحث‌های مالی حاضر به ادامه همکاری است.
_ترکیب احتمالی سپاهان در فینال حذفی:
پیام نیازمند، آریا یوسفی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

_تصاویری از اتوبان اصفهان به تهران نشان می‌دهد که هواداران تیم سپاهان در مسیر ورزشگاه آزادی هستند.

_تیتر یک بیشتر روزنامه‌های ورزشی امروز به فسخ قرارداد بیرانوند اختصاص داشت اما روزنامه گل در بخشی از صفحه یک با تیتر «تشنگان جام» به دیدار سپاهان و مس رفسنجان پرداخته است.

_این تصویر آخرین قهرمانی تیم سپاهان در جام حذفی است که مربوط به سال 1392 می‌شود. آنها پرسپولیس را در بازی فینال شکست دادند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره