نماد آخرین خبر

آغاز و پایان ستاره سپاهان با گلزنی مقابل مس رفسنجان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آغاز و پایان ستاره سپاهان با گلزنی مقابل مس رفسنجان

ورزش 3/رضا شکاری در فینال جام حذفی به دنبال تکرار گلزنی مقابل مس خواهد بود.
رضا شکاری وینگر با انگیزه سپاهان در بازی رفت لیگ برتر مقابل مس رفسنجان موفق به گلزنی شد و در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر عملکرد بهتری داشت و حضور بیشتری در ترکیب اصلی این تیم پیدا کرد.
شکاری در بازی با گل‌گهر سیرجان 85 دقیقه برای این تیم به میدان رفت و به نظر می‌رسد در بازی امروز هم در ترکیب اصلی حضور داشته باشد و در این مسابقه به دنبال تکرار گلزنی مقابل مس رفسنجان خواهد بود.
شکاری و یوسفی دو بازیکن سمت چپ سپاهان خواهند بود و با حضور دو بازیکن تکنیکی و با قابلیت هجومی در یک سمت آنها می‌توانند زوج سازی خوبی انجام بدهند و روز سختی را برای حسن جعفری مدافع راست مس رفسنجان رقم بزنند، البته شکاری در طول مسابقه بارها نشان داده که با حضور در محوطه جریمه و حتی پشت مهاجمان نزدیک به باکس محوطه جریمه تغییر سیستم لحظه‌ای را برای سپاهان انجام می‌دهد و مورایس روی نبوغ این بازیکن حساب باز خواهد کرد.
شکاری در بازی رفت لیگ برتر مقابل مس رفسنجان با حضور ناگهانی در محوطه شش قدم مس رفسنجان با قطع کردن ارسال تند و تیز کاوه رضایی توانست دروازه حامد لک را باز کند و اولین گل فصل خود را مقابل این تیم به ثمر برساند.
احتمالا رضا شکاری، شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده بازیکنان هجومی سپاهان در فینال جام حذفی خواهند بود و مورایس روی توانایی‌های هجومی ستاره‌های تیم خود حساب ویژه‌ای باز کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره