logo
  1. برگزیده
ورزشی

بمب والیبال ایران منفجر شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بمب والیبال ایران منفجر شد

ورزش 3/پدیده والیبال ایران با عقد قراردادی رسما به عضویت لوبه ایتالیا درآمد.
پوریا حسین‌خانزاده پدیده والیبال ایران که در هفته سوم لیگ ملت‌ها درخشان ظاهر شده به باشگاه مطرح و بزرگ ایتالیایی لوبه پیوست تا کار خود را در مهم‌ترین لیگ دنیا دنبال کند.
خانزاده در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران برای باشگاه فولاد سیرجان به میدان رفت و موفق شد با این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این پدیده والیبال ایران در این قهرمانی نقشی کلیدی را ایفا کرد.
او اما با شروع فصل رقابت‌های ملی روزهای تلخی را تجربه کرد. جایی که موریس موتا پائز سرمربی وقت تیم ملی او را به یک نیمکت نشین محض تبدیل کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که به نظر می‌رسید خانزاده با توجه به عملکرد درخشان در لیگ جزء بازیکنان اصلی پائز باشد.  

با این حال بعد از جدایی پائز و با سپرده شدن هدایت تیم ملی به پیمان اکبری ورق برای خانزاده به شکل کامل برگشت و او در جریان دو پیروزی فوق‌العاده ایران در هفته سوم مقابل آمریکا و هلند نقش کلیدی را ایفا کرد تا بیش از پیش حسرت بخوریم که چرا در دو هفته اول از او استفاده نشد.  


خانزاده حالا با انتقال به یکی از بزرگترین باشگاه‌های والیبال دنیا که سابقه قهرمانی در سری‌آ و لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد، مسیر جدیدی را در دوران حرفه‌ای خود آغاز کرده است. او اگرچه برای قرارگیری در ترکیب اصلی لوبه کار دشواری پیش رو خواهد داشت اما قطعا می‌تواند با حضور در این تیم و البته بهترین لیگ دنیا به بازیکنی کامل تبدیل شود و حتی خود را در قامت یکی از بهترین‌های دنیا ثابت کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره