logo

بلانکو: منتظرم استقلال برایم بلیت بگیرد تا برگردم

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
بلانکو: منتظرم استقلال برایم بلیت بگیرد تا برگردم

خبر ورزشی/ مهاجم آرژانتینی استقلال می‌خواهد فصل آینده را هم در جمع آبی‌پوشان سپری کند.
استقلال فصل گذشته پس از کش و قوس‌های فراوان توانست یک مهاجم آرژانتینی به نام گوستاوو بلانکو را جذب کند. بازیکنی که در ابتدای کار چندان موفق نشان نداد ولی رفته رفته و به ویژه با آغاز نیم فصل دوم نقشی کاملاً حساس برای استقلال ایفا کرد و گل‌های ارزشمندی هم به ثمر رساند.
بلانکو پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر ایران را ترک کرد و بلافاصله پس از اینکه به تعطیلات رفت، این شایعه مطرح شد که او دیگر باز نخواهد گشت ولی کادر فنی استقلال به بلانکو اعتقاد دارند و مدیران این باشگاه نیز تاکید می‌کنند هیچ مشکلی جهت بازگشت وجود نخواهد داشت. از نظر مالی نیز مطالبات به گونه‌ای پرداخت شده که این فوروارد نمی‌تواند به صورت یکجانبه قرارداد خود را فسخ کند.
استقلالی‌ها مدعی‌اند بلانکو طی روزهای گذشته با مدیران در تماس بوده است و تاکید دارد حرفی برای جدایی از استقلال نزده و منتظر دریافت بلیت بازگشت خود از طرف باشگاه استقلال است تا در تهران حاضر شود. تمرینات استقلال بین روزهای دهم تا پانزدهم تیر آغاز می‌شود و قاعدتاً گوستاوو بلانکو ۲۴ ساعت قبل از شروع کار به تهران می‌رسد مگر اینکه در آخرین لحظات اتفاقات عجیبی رخ بدهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره