logo

انتقاد تند از ساوت‌گیت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتقاد تند از ساوت‌گیت

ورزش 3/وین رونی از اظهارات گرت ساوت‌گیت درباره استفاده آزمایشی از ترنت الکساندر آرنولد در پست جدید انتقاد کرد.
تیم ملی انگلیس در آستانه صعود به مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ قرار دارد اما عملکرد این تیم برابر تیم ملی دانمارک در دومین دیدار از مرحله گروهی این مسابقات باعث شد که انتقادات از بازیکنان و خصوصا ساوت‌گیت بیش از پیش افزایش پیدا کند.
استفاده از الکساندر آرنولد در پستی غیرمعمول که در لیورپول در آن به میدان نمی‌رود باعث شده است که بسیاری از طرفداران این تیم و همچنین کارشناسان و رسانه‌ها به شدت از تصمیمات سرمربی تیم ملی انگلیس انتقاد کنند و او هم در اظهارنظری عجیب تایید کرد که این روند آزمایشی است.
رونی در گفتگو با اسکای درباره این صحبت مطرح شده از سوی ساوت‌گیت اظهار داشت: «من فکر نمی‎‌کنم که شما بتوانید با تیم ملی انگلیس در یک تورنمنت مهم حضور پیدا کنید و بگویید که در حال آزمایش کردن هستید. گفتن این حرف تبعاتی دارد و اگر انگلیس نتواند به مراحل پایانی این مسابقات راه پیدا کند، او از این حرف پشیمان خواهد شد.

نبود تجربه در بین بازیکنان تیم و نداشتن رهبر به خوبی مشخص است. وقتی شما به نشست خبری می‌روید باید صحبت کنید. اگر من بودم حتما جوردن هندرسون را با خودم می‌بردم چون او صدایی رسا در تیم به حساب می‌آید. هری کین اهل حرف زدن نیست.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره