logo

دلایل مالک نساجی برای واگذاری باشگاه چیست؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 دلایل مالک نساجی برای واگذاری باشگاه چیست؟

ایسنا/ قائم مقام باشگاه نساجی مازندران توضیحاتی را درباره واگذاری این باشگاه ارائه کرد.
ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط ورزشگاه وطنی اظهار کرد: ابتدا باید بگویم من ۵ سال است در خدمت باشگاه نساجی هستم و به معنای واقعی این باشگاه اصول تیمداری را رعایت کرده است. این باشگاه به هیچ کس بدهی ندارد. متاسفانه در دو سال اول به دلیل بحث کرونا و نبود ورزشگاه ما هر هفته در یک استان میزبانی را انجام می‌دادیم آن هم به لطف فدراسیون فوتبال که از ما خواست در زمین طبیعی میزبان تیم‌ها باشیم اما خیلی از تیم‌های دیگر چنین کاری را انجام ندادند.

به طور مثال پرسپولیس در همان سال در لیگ قهرمانان آسیا در تاجیکستان در چمن مصنوعی به میدان رفت. به نظرم در همان سال هم می‌شد بازی‌ها را در ورزشگاه وطنی برگزار کرد. نساجی جزو اولین تیم‌هایی بود که پرواز چارتر را باب کرد.
او ادامه داد: در این چند سال نساجی در تهران تمرین کرد که به مراتب هزینه بالایی برای باشگاه داشت. در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردیم که متاسفانه کسی از تیم حمایت نکرد. آن موقع به ما اعلام کردند ۶۷ میلیارد برای بازسازی ورزشگاه وطنی هزینه شده است اما زمانی که به ما تحویل داده شد، خیلی ایراد در این ورزشگاه وجود داشت و مالک محترم مجبور به انجام هزینه دوباره شد. در این دو سال هزینه نگهداری چمن هم بر عهده نساجی بود و همین باعث دلسردی مسئولان نساجی شده است.
قائم مقام باشگاه نساجی مازندران افزود: الان هم بحث ایرادات پیش آمده است که باعث می‌شود دوباره نساجی آواره شود. چرا باید ورزشگاهی که دو سال پیش به ما تحویل داده شده است، این همه ایراد داشته باشد؟ چرا فدراسیون آن زمان این ورزشگاه را تائید کرد؟ از همه تیم‌های لیگ برتر حمایت می‌شود به جز نساجی.
سیف‌الله‌پور بیان کرد: چرا در یک استان که یک دهم مازندران ورزشکار ندارد، ۵ ورزشگاه استاندارد وجود دارد؟ مگر استان مازندران منابع ندارد و چرا سهم باشگاه نساجی در آن لحاظ نمی شود؟ در مورد حق پخش که حق مسلم باشگاه‌هاست، چرا آن را پرداخت نمی‌کنند؟ سال‌هاست یک زمینی را قول داده‌اند که به باشگاه نساجی بدهند تا در آن جا کمپ بسازد اما آن هم فقط وعده و وعید بوده است.
او خاطرنشان کرد: در لیگ قهرمانان آسیا هم دیدید با وجود این که باید در قائمشهر میزبانی می‌کردیم، بازی‌هایمان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که به بهترین شکل آن را انجام دادیم. تمام حق و حقوق بازیکنان پرداخت شده است و هیچ گونه بدهی نداریم. سرمربی تیم قرارداد بسته و حتی زمین تمرین تیم هم آماده است و هر کسی هم تیم را خریداری کند، دغدغه‌ای نخواهد داشت. اگر تیم واگذار شد که ان‌شاءالله مالک بعدی موفق باشد در غیر این صورت به استانداری واگذار خواهد شد.
سیف‌الله‌پور در پایان گفت: این تصمیم خیلی جدی است و مالک محترم روی این تصمیم پافشاری می‌کند. حدادیان دوست ندارد باشگاه نساجی ضربه بخورد و به همین دلیل دوست دارد زودتر این باشگاه تعیین تکلیف شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره