logo

ورزشگاه تختی آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ورزشگاه تختی آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست

ایسنا/ مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ورزشگاه تختی برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هنوز آماده نیست و نیاز به تامین اعتبارات داریم تا ظرف ۲ ماه آینده بتوانیم برای برگزاری لیگ آماده کنیم.
علی جوادی درباره وضعیت ورزشگاه تختی برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ورزشگاه تختی برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هنوز آماده نیست. در حقیقت چمن، نور و اسکوبورد آماده است اما برای تصویربرداران صدا و سما، پیست تارتان آن باید تعویض شود. همچنین گیت ورودی نیز هنوز تکمیل نشده و نیاز به تامین اعتبار دارد تا بتوانیم ظرف ۲ ماه آینده قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ورزشگاه تختی را آماده کنیم.
او گفت: ورزشگاه تختی در صورت تامین اعتبار برای برگزاری لیگ برتر فوتبال آماده است ولی هنوز نتوانسته‌ایم اعتبارات لازم را برای بازسازی بخش‌های باقی مانده دریافت کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان این که ورزشگاه تختی آمادگی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر را ندارد، تصریح کرد: از سازمان برنامه و بودجه و سایر بخش‌ها درخواست اعتبارات کرده‌ایم و پیگیر این مساله هستیم اما هنوز اعتبارات لازم تامین نشده و بدون آن نیز امکان بازسازی سایر بخش‌های ورزشگاه تختی وجود ندارد.
جوادی در پایان افزود: با توجه به قول‌هایی که مسئولان برای تامین اعتبارات ورزشگاه تختی داده‌اند، امیدوارم زودتر اعتبارات به دستمان برسد تا در روند بازسازی با مشکل خاصی مواجه نشویم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره