logo

انتقاد از ساوت‌گیت؛ آرنولد دارد هدر می‌رود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتقاد از ساوت‌گیت؛ آرنولد دارد هدر می‌رود

ورزش 3/ساوت‌گیت در یورو 2024 ترجیح داده است از ستاره لیورپول در مرکز زمین در کنار دکلان رایس استفاده کند. این به یک مشکل برای انگلیس تبدیل شده است و وادل، ملی پوش سابق انگلیس، نظر خود را در این مورد بیان کرده است. انگلیس در اولین بازی خود توانست صربستان را شکست دهد، اما در دومین بازی خود به تساوی با دانمارک رضایت داد.
وادل در مصاحبه با جنتینگ کازینو گفت: "ترنت الکساندر-آرنولد به عنوان بخشی از دو هافبک وسط بازی می کند، و من نمی فهمم چرا گرت ساوت‌گیت چنین تصمیمی گرفته است. در تیم ملی انگلیس، بازیکنانی که در عمق حرکت کنند وجود ندارند، بنابراین بهترین قدرت او - یعنی ارسال های بلند - در این نقش در خط هافبک به طور کامل هدر می رود. او مجبور است بازی ساده ای انجام دهد، زیرا تمام بازیکنان جلوی او، به جز گاهی ساکا، توپ را روی پا می خواهند."
"ترنت بازیکن فوق العاده ای است، اما بهترین ویژگی او در این نقش هافبک برای انگلیس به هدر می رود. اگر قرار است ترنت را در خط هافبک بازی دهیم، پس ساوت‌گیت باید بازیکنان بیشتری را وارد تیم کند که در عمق حرکت کنند."

خط هافبک انگلیس قطعا کم تحرک به نظر می رسد و با بازی رایس در عمقی پایین تر از حد معمول در سطح باشگاهی، تعادل تیم برهم خورده است. به نظر می رسد نظر وادل در مورد اینکه ورود بازیکنان بیشتر به تیم به کل تیم سود می رساند، درست است، زیرا به نظر می رسد این موضوع باعث می شود کاپیتان و مهاجم ستاره هری کین در یک سوم نهایی زمین، پاس های مناسبی دریافت نکند.
هنوز مشخص نیست که آیا ساوت‌گیت در بازی مقابل اسلوونی دوباره از الکساندر-آرنولد در نقش هافبک استفاده خواهد کرد یا خیر. او گزینه های زیادی روی نیمکت برای جایگزینی این بازیکن 25 ساله دارد، اما ممکن است قبل از مرحله حذفی و افزایش سطح رقابت، یک فرصت دیگر به او بدهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره