logo

اقدام ویژه برای بازگشت تیم ریشه‌دار به لیگ برتر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اقدام ویژه برای بازگشت تیم ریشه‌دار به لیگ برتر

ورزش 3/سقوط پیکان در آخرین روز از لیگ برتر بیست و سوم اتفاقی غیرمنتظره برای اهالی فوتبال بود؛ شکست خودروسازان مقابل استقلال و پیروزی رقبا این اتفاق ویژه را رقم زد و حالا پیکان در لیگ یک باید کارش را شروع کند.
اگرچه مسئولان باشگاه پیکان همچنان امیدوارند ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان به نتیجه برسد و کورسوی امیدی برای بازگشت به لیگ برتر با سقوط نارنجی‌پوشان دارند، اما آنها دوست ندارند زمان را هم از دست بدهند و به همین خاطر اقداماتی را صورت خواهند داد.
پیکانی‌ها علاوه بر اینکه منتظر حکم کمیته اخلاق فدراسیون درباره ماجرای مس رفسنجان می‌مانند، اما در عین حال برای حضور در لیگ یک هم برنامه‌ریزی خواهند کرد.
در این راستا قرار است روز شنبه مدیران باشگاه پیکان در جلسه‌ای مهم حضور یابند تا درباره آینده تیم تصمیم بگیرند. آنها فعلا بنای خود را روی شرکت در لیگ دسته اول خواهند گذاشت و احتمالا برای جذب سرمربی اقدام خواهند کرد اما در عین حال موضوع پیش آمده برای مس رفسنجان را نیز پیگیری خواهند کرد.
به نظر می‌رسد در هفته آینده تصمیمات مهمی درباره تیم ریشه‌دار و قدیمی فوتبال تهران اتخاذ شود؛ اینکه پیکانی‌ها با کدام سرمربی برای بازگشت به لیگ برتر استارت می‌زنند موضوعی است که شاید تا پایان هفته آینده پاسخ آن روشن شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره