logo

این بازیکن می‌تواند تونی کروس انگلیس شود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این بازیکن می‌تواند تونی کروس انگلیس شود!

ورزش 3/پل اسکولز، اسطوره فوتبال انگلیس و بازیکن سابق منچستر یونایتد، معتقد است حضور کوبی ماینو در ترکیب سه شیرها، بسیاری از مشکلات آنها را حل خواهد کرد.
اسکولز معتقد است که حضور کوبی ماینو می‌تواند بسیاری از مشکلات تیم ملی انگلستان را در یورو ۲۰۲۴ حل کند. او اظهار داشت که ماینو می‌تواند تاثیری مشابه با تونی کروس برای آلمان و رودری برای اسپانیا در تیم ملی انگلیس داشته باشد. اسکولز گفت: «فیل فودن می‌تواند در هر نقطه از زمین بازی کند و تهدیدی برای تیم حریف باشد. اگر کوبی ماینو وارد ترکیب شود، شما کنترل بازی را در دست دارید. شما بازیکنی دارید که به پخش توپ در زمین کمک می‌کند.»
تیم ملی انگلیس در بازی آخر مرحله گروهی در روز سه‌شنبه مقابل اسلوونی قرار می‌گیرد و با وجود اینکه صعود به مرحله بعدی تقریباً قطعی است، هنوز مشکلات جدی‌ای در مورد ترکیب تیم وجود دارد.
گزارش‌های روز دوشنبه حاکی از آن است که گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد دارد به جای ترنت الکساندر آرنولد، کانر گلگر را در ترکیب اصلی قرار دهد تا کنترل بیشتری در مرکز میدان به دست آورد.

اسکولز معتقد است که انتخاب ماینو می‌تواند راه‌حل مناسبی باشد. او به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: «گاهی اوقات فقط یک بازیکن لازم است تا این کار را انجام دهد. شما به تونی کروس در تیم ملی آلمان فکر کنید. او باعث می‌شود که تیمشان فوتبال بازی کند، او باعث می‌شود که رئال مادرید فوتبال بازی کند. ماینو هم می‌تواند برای انگلیس این کار را انجام دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره