logo

واکنش طارمی به جدایی بیرانوند و انتقال به استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش طارمی به جدایی بیرانوند و انتقال به استقلال

ورزش 3/ستاره ایرانی اینتر نسبت درمورد قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اظهار نظر کرد.
مهدی طارمی که در دوران حضورش در پرسپولیس انتقال ناگهانی و ناموفقی به ریزه اسپور ترکیه داشت و در آن مقطع با هجمه هواداران ایرانی مواجه شده بود، حالا به علیرضا بیرانوند توصیه می‌کند که رفتار متفاوتی با طرفداران قرمزها داشته باشد.
طارمی در مصاحبه زنده با برنامه فوتبال برتر در واکنش به اینکه علیرضا بیرانوند دوباره کارهای سال گذشته را انجام داد و قراردادش با پرسپولیس را به‌طور یک طرفه فسخ کرد، گفت: نسبت به تجربه‌ای که من در این سال‌های فوتبال کسب کردم، حس می‌کنم با احساسات هواداران بازی کردن کار قشنگی نیست. برای من درس و تجربه شده و از گذشته هم درس می‌گیرم و همیشه سعی دارم با احساسات هواداران بازی نکنم، اما یک بحثی هم درباره بازیکنان وجود دارد که بالاخره شرایط خاص خود را خواهند داشت.
او ادامه داد: هر بازیکنی شاید تعداد خانواده‌ها و اطرافیان زیادی داشته باشد و به خیریه و ... کمک کند که نیازمند تامین از سوی آنها هستند؛ مدل فوتبالیست‌ها طوری است که از خانواده فقیر بزرگ شده‌اند و معمولا از نظر مالی باید تامین شوند تا انتظارات را برآورده کنند. بالاخره هوادار هم تا یک حدی باید به فکر بازیکن باشد؛ البته معتقدم این کار درست نیست.

ستاره پیشین پرسپولیس یادآور شد: پارسال سر جریان استقلال با علیرضا بیرانوند صحبت کردم. نمی‌دانم شاید روی او تاثیر گذاشته باشم. من کسی بودم که گفتم چنین کاری نکند و در پرسپولیس بماند. علی یک گلر با تجربه و تاثیرگذارترین بازیکن لیگ برتر ایران است؛ وجود علی در یک تیم خیلی نعمت بزرگی است که یک تیم می تواند داشته باشد. علی بازیکنی است که می‌تواند تیم را جمع کند و به همین دلیل گفتم که این همه سال در پرسپولیس بودی، نباید پل‌های پشت سرت را خراب کنی و به احترام همه هواداران باید بمانی. شاید برخی مواقع شرایط مالی آنقدر به آدم فشار بیاورد که تصمیم اشتباه در ذهن خود بگیرد، اما ته ماجرای پارسال به خوبی و خوشی تمام شد، اما امسال که فکر می‌کنم خداحافظی کرد. 
طارمی تصریح کرد: بقیه بازیکنان هم باید بدانند که صاف و صادق بودن بهتر از هر چیزی است و به شکل درستی خداحافظی کنند. از مدیران باشگاه نیز درخواست دارم که بازیکن را مقابل هوادار قرار ندهند؛ این کار، موردی است که قبلا برای من اتفاق افتاده و می‌دانم چقدر بد است. مدیران هم از حجب و حیای بازیکنان سو استفاده نکنند چون وقتی بازیکن را مقابل هوادار قرار می‌دهند، بازیکن نمی‌تواند کاری انجام بدهد و با یک جمله می‌توانند بازیکن را نابود کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره