logo

مودریچ امیدوار است!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مودریچ امیدوار است!

ایسنا/کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی امیدوار است که در مرحله حذفی یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشد.

تیم ملی فوتبال کرواسی یک تساوی تلخ و ناامید کننده را برابر ایتالیا به دست آورد. کرواسی یک بار دیگر در یورو ۲۰۲۴ در دقایق پایانی گل خورد. در حالی که شاگردان دالیچ در آستانه یک پیروزی شیرین و تاریخی برابر ایتالیا بودند گل تساوی را در دقیقه ۹۸ دریافت کردند تا در آستانه حذف از یورو قرار گیرند.
شرایط برای صعود  کروات‌ها بسیار سخت است. اگر تیم ملی انگلیس بتواند بازی برابر اسلوونی را با اختلاف سه گل یا بیشتر برنده شود و دانمارک هم برابر صربستان به پیروزی برسد و از طرف دیگر پرتغال برابر گرجستان و جمهوری چک برابر ترکیه به پیروزی برسد در این صورت کرواسی به عنوان یکی از تیم‌های سوم راهی دور بعد می‌شود.
با وجود این شرایط سخت مودریچ همچنان امیدوار به صعود است.
به نوشته اسپورت، هافبک باتجربه کروات‌ها گفت: نمی‌دانم چه بگویم. فوتبال گاهی اوقات ظالمانه است. به نظرم مستحق دریافت گل در دقیقه پایانی نبودیم. بازی را بد آغاز کردیم و در نیمه نخست خوب نبودیم اما با آغاز نیمه دوم سرمربی تیم تغییراتی را در ترکیب تیم انجام داد و بهتر ظاهر شدیم. تا ۱۵ دقیقه پایانی خوب بودیم. در دقایق پایانی بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و اجازه دادیم تا حریف دو، سه فرصت خوب را  خلق کند.
او ادامه داد: برابر ایتالیا تنها به پیروزی نیاز داشتیم. باوجود آنکه تلاش زیادی کردیم و فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما در نهایت به هدف خود نرسیدیم. تساوی در بازی امشب ناامید کننده بود با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و همچنان امیدوار به صعود هستیم هر چند که شرایط سخت است. با وجود آنکه ایتالیا تیمی باکیفیت و بسیار بزرگ بود ولی نمایش خوبی داشتیم.
مودریچ در پایان درباره زمان خداحافظی خود گفت: من دوست دارم تا ابد فوتبال بازی کنم اما همه ما می‌دانیم که این غیر ممکن است و باید روزی خداحافظی کنم. فعلا زمان مناسبی برای صحبت کردن در این زمینه نیست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره