logo

جونیور: مساوی کردیم اما خوب بودیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جونیور: مساوی کردیم اما خوب بودیم!

ورزش 3/دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی برزیل، از عملکرد شاگردانش علیرغم کسب نتیجه مساوی برابر کاستاریکا راضی است.
تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا روبروی تیم ملی کاستاریکا به میدان رفت و نتوانست دروازه حریف را باز کند و در نهایت به تساوی ۰-۰ در این بازی رضایت داد تا شروعی دور از انتظار داشته باشد. 
بسیاری انتظار داشتند که شروعی قدرتمند از این تیم در کوپا را ببینند اما این اتفاق رخ نداد تا شرایط به شکل متفاوتی برای آنها پیش برود و حالا باید در دو دیدار بعدی برابر کلمبیا و پاراگوئه با تمام توان به میدان بروند تا نشان دهند که در حد و اندازه مدعی قهرمانی هستند. 
جونیور پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:«برزیل در حال تکامل و پیشرفت است. ما مساوی کردیم اما اقدامات خوب بسیاری در زمین انجام دادیم. این نتیجه تغییری در مسیری که قرار است در دو بازی بعدی طی کنیم ایجاد نخواهد کرد. ما می‌جنگیم و به اهدافی که داریم دست پیدا خواهیم کرد. 

یارگیری دونفره امروز خیلی سریع در زمین رخ داد. باید به این نکته توجه داشته باشیم که ما زمین‌های کوچکی داریم و همین باعث شده است که کار برای تیم‌هایی که مشغول دفاع هستند آسان شود. توجه کنید که تیم حریف حتی نتوانست پنج پاس پشت هم داشته باشد و ما فورا توپ را پس می‌گرفتیم.»
او در پاسخ به سوالی درباره تعویض وینیسیوس جونیور در دقیقه ۷۰ با اندریک اضافه کرد: «ما او را در بال کناری گذاشته بودیم اما نتوانستیم راه درست را پیدا کنیم. وینیسیوس امروز به خوبی یارگیری شده بود و ما مجبور بودیم که از تغییر در زمین راه حلی پیدا کنیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره