logo

۸ مسابقه انتخابی در انتظار تیم ملی نوجوانان برای جهانی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۸ مسابقه انتخابی در انتظار تیم ملی نوجوانان برای جهانی

تسنیم/از تیم اعزامی به مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا فقط ۲ نفر حضور خود را در پیکارهای جهانی مسجل کردند و در ۸ وزن مسابقه انتخابی تعیین‌کننده ملی‌پوش خواهد بود.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان طی روزهای گذشته عنوان نایب‌قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد و حالا سه مرحله اردوی دیگر تا شرکت در مسابقات جهانی که این رقابت هم مثل آسیایی، در اردن برگزار خواهد شد، در پیش دارد که استارت آن 19 تیر ماه خواهد بود و اردوی اول جهانی تا 28 تیر ادامه دارد.
به احتمال فراوان، پیش از آغاز این اردو، 8 مسابقه انتخابی برای تعیین تیم اعزامی به مسابقات جهانی اردن برگزار می‎‌شود که اواخر مرداد ماه و بعد از پایان رقابت‌های المپیک به انجام خواهد رسید.
8 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که از بین نفرات برتر شرکت‌کننده در تورنمنت پیروزی ترکیه انتخاب شده بودند، با نفرات برتر جام بین‌المللی صفوی کشتی خواهند گرفت و نفر برتر، با شرایطی که کادرفنی تیم ملی اعلام خواهد کرد، به عضویت تیم جهانی درخواهد آمد.
درواقع تنها کشتی‌گیرانی که حضورشان در مسابقات جهانی اردن قطعی است، ابوالفضل کرمی در 51 کیلو و عمادرضا محسن‌نژاد در 80 کیلوگرم هستند که هر دو در پیکارهای قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شدند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره