logo

هوادار برزیلی با 6101 پیراهن فوتبال تاریخ‌ساز شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هوادار برزیلی با 6101 پیراهن فوتبال تاریخ‌ساز شد

ورزش 3/کاسیو براندائو، یک هوادار فوتبال برزیلی است که آوریل گذشته نام خود را به عنوان صاحب بزرگترین کلکسیون پیراهن‌های فوتبال در گینس ثبت کرده است.
کارمند 41 ساله گوگل از سال 2000 شروع به جمع آوری پیراهن‌های فوتبال کرده و در حال حاضر در مجموع 6101 پیراهن در اختیار دارد؛ از جمله پیراهن‌های کمیاب پله، اسطوره برزیلی و همچنین پیراهن جام جهانی 1998 با امضای رونالدو نازاریو.
براندائو در ویدئویی که از او منتشر شده است، دستکش‌های سفیدی می‌پوشد و با بیرون آوردن پیراهن‌های خود می‌گوید: اینها بیش از 6101 تکه پارچه است. اینها 6101 داستان است که به ما کمک می‌کند کمی درباره تاریخ فوتبال بگوییم.
او که باشگاه کلکسیونرهای پیراهن را در سائوپائولو تاسیس کرده است، در دفتر این باشگاه از این پیراهن‌ها نگهداری می‌کند.
یکی از خاص‌ترین پیراهن‌های مجموعه او، پیراهنی است که پله در هنگام ملاقات با ملکه بریتانیا در سال 1968 پوشیده بود (ملکه الیزابت در دیداری رسمی از برزیل در دیداری که در ورزشگاه ماراکانا برگزار شد، مهمان افتخاری بود.)
پیراهن‌های پله رایج‌ترین پیراهن‌ها در دفتر براندائو هستند. او همچنین پیراهن‌هایی با امضای این اسطوره فوتبال در اختیار دارد. براندائو می‌گوید: قیمت برخی از پیراهن‌ها ممکن است به 7400 دلار برسد، اما پیراهن پله قیمتی ندارد.

براندائو بخش بزرگی از مجموعه خود را به پیراهن‌های باشگاه محبوبش کورینتیانس اختصاص داده است، از جمله پیراهن‌های رونالدو نازاریو زمانی که در این باشگاه بود و همچنین پیراهن‌های بازیکن مورد علاقه‌اش، سوکراتس.
براندائو می‌گوید هر پیراهنی داستانی دارد. چه برای پیروزی باشد، چه باخت. این پیراهن‌ها بخشی از بزرگترین ورزش جهان را نشان می‌دهند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره