logo
  1. برگزیده
ورزشی

استقلال با گلر خارجی بست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استقلال با گلر خارجی بست!

ورزش 3/باشگاه استقلال با یک دروازه‌بان اهل یوگسلاوی سابق به توافقات نهایی رسید و به زودی قرارداد او را امضا خواهد کرد.
در شرایطی که سیدحسین حسینی کاپیتان و گلر شماره یک استقلال در لیگ بیست و سوم عملکردی فوق العاده را به ثبت رسانده و از نظر آماری بهترین دروازه‌بان مسابقات لقب گرفت اما در کمال ناباوری مسئولان باشگاه استقلال با یک دروازه‌بان خارجی وارد مذاکره شده و به توافقات نهایی دست پیدا کرده‌اند.
در حالی که هواداران استقلال تصور می‌کردند با توجه به داشتن قرارداد با سید حسین حسینی این دروازه‌بان در جمع آبی پوشان ماندگار است و کادر فنی دغدغه‌ای از بابت دروازه‌بان برای فصل جدید نخواهد داشت اما یک اتفاق عجیب رخ داده و آن هم توافق نهایی باشگاه با یک دروازه‌بان یوگسلاو است.
ظاهرا مذاکرات باشگاه استقلال در یکی دو هفته گذشته با این دروازه‌بان خارجی پیشرفت خوبی داشته و دو طرف به توافقات نهایی هم دست پیدا کرده‌اند.
بر اساس پیگیری خبرنگار ما این گلر خارجی طی روزهای آینده قرارداد خود را با استقلال امضا خواهد کرد و به زودی با حضور در تهران کار خود را شروع می‌کند.
با توجه به جذب دروازه‌بان یوگسلاو توسط باشگاه استقلال مشخص نیست سید حسین حسینی چه شرایطی در جمع آبی پوشان پیدا خواهد کرد.

فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال هم سه‌شنبه شب درباره حسینی به گفت و گو پرداخت و اعلام کرد که باید با این دروازه‌بان جلسه‌ای را برگزار کنند و شرایط او برای ماندن یا رفتن از استقلال مشخص شود.
این در حالی است که حسینی یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و منظور سمیعی هم از احتمال جدایی او جذب همین دروازه‌بان یوگسلاو بوده است.
احتمالاً در روزهای آینده حداقل در پست دروازه‌بانی نقل و انتقالات استقلال با حاشیه‌ای عجیب و غیر قابل باور روبه‌رو خواهد شد؛ موضوعی که شاید با انتقال غیرمتظره سیدحسین حسینی دروازه‌بان محبوب آبی‌ها به تیمی دیگر همراه باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره