نماد آخرین خبر

لحظه به لحظه با یورو؛ روز سخت پیچیده‌ترین گروه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لحظه به لحظه با یورو؛ روز سخت پیچیده‌ترین گروه!

ورزش 3/آخرین دور دیدارهای گروهی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا برگزار خواهد شد و همه منتظر مشخص شدن تکلیف تیم‌های صعود کننده هستند.
سومین و آخرین دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ قرار است امروز با برگزاری چهار دیدار در گروه‌های E و F انجام شود و پس از آن باید منتظر شروع مرحله حذفی این مسابقات با فاصله دو روز استراحت در روزهای پنجشنبه و جمعه باشیم. 
شرایط در گروه F تا حدی مشخص‌تر است. تیم ملی پرتغال در حالی روبروی تیم ملی گرجستان به میدان خواهد رفت که با شش امتیاز در صدر جدول ایستاده است. تیم ملی ترکیه هم که سه امتیازی است و در رده دوم قرار دارد به مصاف تیم ملی جمهوری چک خواهد رفت. 
اما شرایط در گروه E بسیار پیچیده است. هر سه تیم بلژیک، اسلوواکی، رومانی و اوکراین سه امتیازی هستند تا معادله‌ای عجیب در این گروه رقم بخورد و تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی فقط و فقط به نتایج بازی امشب بستگی داشته باشد و همین حساسیت این دیدارها را چند برابر خواهد کرد.

 
پوشش زنده خبری

امروز در فرودگاه زاگرب، یک خبرنگار از لوکا مودریچ پرسید: «لوکا، حالت بهتر است؟»
مودریچ: «نه، واقعاً نه...»

کم‌گل‌ترین گروه‌های تاریخ رقابت‌های یورو

_جلد امروز آاس: امباپه در مسیر اسپانیا
با تساوی فرانسه برابر لهستان احتمال برخورد فرانسه و اسپانیا در نیمه نهایی وجود دارد

_تیتر اکیپ بعد از تساوی فرانسه برابر لهستان و رفتن این تیم به سمت خطرناک یورو 2024
زنگ هشدار

_تصویر منتشر شده از یکی از هواداران تیم ملی انگلیس در ورزشگاه که در حین تماشای بازی این تیم برابر تیم ملی اسلوونی خوابیده به سوژه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی برای طعنه زدن به نمایش خسته کننده سه شیرها تبدیل شده است.

_روی کین از اظهارات دکلان رایس در واکنش به انتقادات مطرح شده از تیم ملی انگلیس واکنش نشان داد و مدعی شد که بازیکنان مدرن به انتقادهایی که از آنها می‌شود بیش از حد حساس هستند.

_جیمی کاراگر، ستاره سابق فوتبال انگلیس، با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با کنایه به بازی خسته کننده و نه چندان جذاب این تیم نوشت: «چه کسی می‌خواهد برای من قهوه بخرد؟»

_با توجه به قرار گرفتن انگلیس در صدر جدول گروهش، در صورتی که تیم ملی ایتالیا بتواند در مرحله یک هشتم برابر تیم ملی سوئیس به پیروزی برسد و سه شیرها هم با برد راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند، احتمال رویارویی این دو تیم وجود دارد و هواداران آتزوری از این اتفاق ابراز خوشحالی کرده‌اند چون معتقد هستند که انگلیس حریف چندان دشواری برای آنها نخواهد بود!

_جو ایجاد شده علیه تیم ملی انگلیس بین هواداران این تیم بسیار متشنج است. ریچارد کیز، مجری سابق اسکای اسپورت، از اتحادیه فوتبال انگلیس خواست که هرچه زودتر گرت ساوت‌گیت را با توجه به عملکرد تیمش در مسابقات یورو ۲۰۲۴ اخراج کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره