logo

دفاع ساوت‌گیت از ستاره‌ها؛ به من فحش بدهید، نه آنها!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دفاع ساوت‌گیت از ستاره‌ها؛ به من فحش بدهید، نه آنها!

ورزش 3/گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در تلاش است که از بازیکنانش برابر انتقادات محافظت کند.
تیم ملی انگلیس شب گذشته در سومین و آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسلوونی به میدان رفت و در کمال ناباوری توانست این تیم را هم شکست دهد و به تساوی بدون گل رضایت داد. 
سه شیرها با وجود کسب دو تساوی متوالی برابر دانمارک و اسلوونی موفق شدند به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی این مسابقات شوند و حالا باید منتظر مشخص شدن حریف‌شان در مرحله بعدی باشند اما انتقادها از عملکرد این تیم بار دیگر در بین هواداران و رسانه‌های انگلیسی شدت گرفته است. 
کاربران در شبکه‌های اجتماعی و همچنین کارشناسان به شدت از نمایش این تیم و عملکرد ضعیف بازیکنانش ناراضی هستند و همین باعث شده است که فشارها روی آنها بیش از پیش افزایش پیدا کند و ساوت‌گیت در تلاش است که این فشارها را تا حدی کاهش دهد. 
سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پایان بازی برابر اسلوونی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من ترجیح می‌دهم هواداران مستقیما به من فحش بدهند و انتقاد کنند، به جای این که بازیکنان را خطاب قرار دهند. من قرار نیست از این انتقادها فرار کنم. حرف‌هایی که علیه من زده می‌شود را درک می‌کنم اما هواداران باید کنار تیم بمانند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره