logo

اینفانتینو: هنوز لباس ایران را دارم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اینفانتینو: هنوز لباس ایران را دارم!

ورزش 3/رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در گفتگو دو نفره‌ای که با مهدوی کیا داشته، به تمجید از فوتبال ایران می‌پردازد.
مهدی مهدوی کیا، بازیکن سابق تیم ملی ایران، گفتگوی اختصاصی و دو نفره‌ای با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال داشته که در آن، رئیس فیفا به تمجید از این اسطوره فوتبال کشور می‌پردازد.
قرار است که مهدوی کیا در مراسم قرعه کشی مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی شرکت کرده و همین موضوع بهانه‌ای شده تا او با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفتگوی تصویری داشته باشد.
در این ویدیو ابتدا مهدوی کیا خطاب به اینفانتینو می‌گوید: سلام آقای رئیس. من مهدی مهدوی کیا هستم. برای قرعه‌کشی مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در کوالالامپور هستم. می‌خواهم بدانم بازی موردعلاقه شما از ایران در ادوار جام جهانی چیست؟ تو را خواهم دید جیانی.

سپس رئیس فیفا در پاسخ می‌گوید: سلام مهدی. مهدی تو چه بازیکن عالی بودی. تو یکی از بهترین بازیکن‌های ایران، آسیا و دنیا بودی. من خیلی از دیدن تو و ایران به عنوان رئیس فیفا لذت بردم.
او ادامه می‌دهد: اما، اما، اما.... لحظه‌ای که همه ما از ایران در جام جهانی به‌یاد داریم، به طور مشخص جام جهانی ۱۹۹۸ است. من پیراهن ایران در آن جام جهانی را دارم که همیشه با من است و سال‌ها قبل هدیه گرفتم.
اینفانتینو در پایان گفت: بازی مقابل آمریکا که تو هم بودی و گلی که برای این برد فوق‌العاده زدی، این یک پیروزی باورنکردنی برای ایران بود. ایران بازیکنان و استعدادهای خوبی مثل تو دارد. مراقب خودت باش!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره