نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم لیگ برتر آماده نمی‌شود

منبع
فارس
بروزرسانی
تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم لیگ برتر آماده نمی‌شود

فارس/رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورزشگاه آزادی احتمالا تا هفته سوم اصلا آماده نشود.
مهدی تاج در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی اظهار داشت: طبق قوانین فیفا و AFC باشگا‌ها به ما ورزشگاه معرفی می‌کنند، ما یا تایید می‌کنیم یا نه، اگر تایید نکردیم باید به سراغ ورزشگاه دیگری بروند.

وی افزود: محدودیت‌های کشور را هم می‌دانیم. اینکه عده‌ای حرف‌هایی می‌زنند نشان می‌دهد نمی‌دانند کجا هستند. باید کمک کنیم این ورزشگاه‌ها آماده شوند و در اختیار باشگه‌ها قرار بدهیم.

الان باشگاهی نداریم که خودش برود ورزشگاه را درست کند. برای همین دولت الان به این نتیجه رسیده که خودش برود کارها را انجام بدهد.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: این ورزشگاه (تختی) باید از اول فصل آماده شود. چاره‌ای نیست. ورزشگاه آزادی احتمالا تا هفته سوم اصلا آماده نشود. باید این بازی‌ها اینجا (ورزشگاه تختی) انجام شوند. طبق آنچه در گزارش بود و الان هم دیدم، همه صندلی‌ها شماره شده‌اند.

تاج تصریح کرد: بدون کانون هواداران باشگاه‌ها و موارد زیاد دیگر، نمی‌توان بازی‌ها را برگزار کرد. مطمئن باشید ورودی بانوان و همه مسائلش جدا است. می‌توانند راحت بیایند و بروند. مردم می‌توانند راحت روی صندلی‌هایشان بنشینند و بلیت فروشی هم با کدملی باشد تا بدانیم روی هر صندلی چه کسی نشته است و باشگاه هم بتواند برای مدتی درآمد پایدار داشته باشد. صندلی را برای مدت 6 یا 7 ماه به یک نفر بفروشد.

این در دنیا مرسوم است و باید انجام بدهیم. از اداره ورزش و جوانان تهران ممنون هستم که این ظرفیت را به تهران اضافه کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره