logo

تبریک پرسپولیس با عکس گئورگی و رونالدو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تبریک پرسپولیس با عکس گئورگی و رونالدو

ورزش 3/باشگاه پرسپولیس به ستاره گرجستانی خود به دلیل صعودشان از مرحله گروهی یورو تبریک گفت.
گئورگی گولسیانی پس از زدن گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، دیشب اتفاق مهم‌تری را تجربه کرد و توانست در سومین بازی ملی خود که حضور ثابت در ترکیب تیم ملی گرجستان مقابل پرتغال داشت، نقش موثری در پیروزی تیمش ایفا کند تا از مرحله گروهی یورو 2024 بالا بروند.
ستاره خط دفاعی پرسپولیس که پس از درخشش در ترکیب سرخ پوشان به فهرست نهایی تیم ملی گرجستان رسید، شب گذشته یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل پرتغال بود که عملکرد فراتر از انتظاری در جدال با ستاره‌های حریف داشت تا در نهایت هم به برتری دو بر صفر برسند.
گولسیانی پس از حضور ثابت در یک مسابقه دوستانه و نیمکت نشینی در نخستین مسابقه یورو، در دومین بازی مقابل جمهوری چک به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، اما دیشب در اتفاقی غیرمنتظره جزء نفرات اصلی بود و یکی از ستاره‌های گرجستان در شب پیروزی تاریخی مقابل پرتغال بود تا به‌عنوان سومین تیم گروه F راهی مرحله یک هشتم نهایی یورو شوند.

باشگاه پرسپولیس هم نسبت به موفقیت ستاره گرجستانی خود واکنش نشان داده و با انتشار تصویری از گولسیانی در کنار رونالدو در جریان بازی و لحظه تکل تماشایی او مقابل فوق ستاره پرتغالی نوشته: «تبریک به گئورگی بابت صعود تاریخی به مرحله حذفی یورو 2024 به همراه گرجستان.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره