logo

هشدار ماتراتزی به ایتالیا؛ یاد بازی با آلمان بیفتید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هشدار ماتراتزی به ایتالیا؛ یاد بازی با آلمان بیفتید

ورزش 3/آتزوری برای رویارویی با سوئیس در مرحله حذفی که روز شنبه 29 ژوئن در برلین برگزار می‌شود، آماده می‌شود و ماتراتزی هموطنانش را علی‌رغم اینکه ممکن است شانس زیادی داشته باشند، مورد هشدار قرار داد.
مدافع سابق ایتالیا به گازتا گفت: «دیگر هیچ تیمی قطعا برنده نیست و شکست دادن سوئیس هرگز آسان نیست. یاکین می‌تواند روی بازیکنانی که در لیگ‌های ایتالیا، آلمان و انگلیس بازی می‌کنند، حساب کند. این یک تیم متعادل با بازیکنان خوب و دروازه‌بانی مانند زومر است. دست‌کم گرفته شده، اما باتجربه.»
او در ادامه گفت: «آنها با اعتماد به نفس و فرم خود مقابل آلمان مرا تحت تاثیر قرار دادند. با این حال، مشکل ایتالیا نمی‌تواند سوئیس باشد. ایتالیا باید مطمئن شود که خودشان مشکل نیستند.»
«اگر به مرحله بعد برویم، ممکن است یک اتوبان باز وجود داشته باشد، هرچند بهتر است به آن فکر نکنند، در غیر این صورت به یک مسیر باریک تبدیل می‌شود. ما یکی را در سال 2006 دیدیم که ما را به بازی مقابل آلمان رساند. این آسان به نظر می رسد، اما اینطور نیست.»
ایتالیا قبل از رویارویی با آلمان در نیمه نهایی و فرانسه در فینال، استرالیا و اوکراین را در مرحله حذفی جام جهانی 2006 شکست داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره