logo

اسطوره یونایتد دستیار تن‌هاخ می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسطوره یونایتد دستیار تن‌هاخ می‌شود

ورزش 3/فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح نقل و انتقالات مدعی است که تن‌هاخ پیش از آغاز فصل آینده، هاکه مربی باتجربه لیگ اردیویسه هلند و فن نیستلروی اسطوره باشگاه را به تیم خود اضافه خواهد کرد. گفته می‌شود شیاطین سرخ نسبت به امضای قراردادهای جدید برای تن‌هاخ و دستیاران جدیدش خوشبین هستند.
تن هاخ در حالی که به نظر می‌رسید با توجه به کسب پایین‌ترین رتبه تاریخ باشگاه (هشتم) در لیگ برتر 24-2023، از سمت خود برکنار می‌شود، اما در اولدترافورد ماندنی شد. به نظر می‌رسد مصدومیت‌های فراوان بازیکنان و قهرمانی در جام حذفی او را نجات داده است و حالا سرمربی سابق آژاکس در حال آماده‌سازی کادر فنی خود برای فصل آینده و تلاش برای بازگشت به مسیر پیروزی است.
فن نیستلروی با به ثمر رساندن 150 گل در 219 بازی برای باشگاه بین سال‌های 2001 تا 2006، به چهره‌ای اسطوره‌ای در یونایتد تبدیل شد. او پس از بازنشستگی، هدایت تیم دوم پی اس وی و سپس با موفقیت بیشتری، هدایت تیم اصلی این باشگاه هلندی را برعهده داشت. هاکه نیز فصل گذشته تیم گو اهد ایگلز  را به رتبه نهم لیگ هلند رساند و سابقه سرمربیگری در تیم‌های توئنته و اوترخت را دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که قرار است بازیکنان منچستریونایتد که در یورو 2024 یا کوپا آمریکا حضور ندارند، در تاریخ 8 جولای برای شروع تمرینات پیش فصل به باشگاه برگردند. اینکه فن نیستلروی و هاکه تا آن زمان در این باشگاه حضور داشته باشند، هنوز مشخص نیست.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره