نماد آخرین خبر

دی زربی سرمربی المپیک مارسی شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دی زربی سرمربی المپیک مارسی شد

ورزش 3/باشگاه مارسی بالاخره خبری که از قبل تایید شده بود را به صورت رسمی اعلام کرد: روبرتو دی‌زربی سرمربی جدید المپیک مارسی است.

باشگاه فرانسوی با تایید این خبر نوشت: "المپیک مارسی روبرتو دی زربی را به عنوان مربی جدیدش منصوب کرد. باشگاه خوشحال است که قرارداد خود را با سرمربی ایتالیایی برای سه فصل آینده امضا کرده است."

این مربی اهل برشیا در سن 45 سالگی، تجربه خوبی در بالاترین سطح فوتبال اروپا کسب کرده است. روبرتو دی‌زربی که در 34 سالگی کفش‌هایش را آویخت و مربیگری را آغاز کرد، به سرعت در ایتالیا کارش را آغاز کرد و همراه ساسولو در سال 2018 عملکرد خوبی داشت.

او سه سال در ساسولو حضور داشت و به آن‌ها این فرصت را داد تا در بین تیم‌های بالای جدولی جایگاه ثابتی داشته باشند. او در تابستان 2021 به شاختار دونتسک رفت که پس از تنها 18 روز به دلایل امنیتی این کشور را ترک کرد.

او که به دلیل فلسفه بازی تهاجمی و ماهیت برنده بودن تیم‌هایش شناخته شده بود، در سال 2022 به برایتون رفت. در اولین فصل حضورش در خارج از ایتالیا، او به مرغ‌های دریایی کمک کرد تا مقام ششم لیگ برتر را کسب کنند و آن‌ها را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا رساند.

او قبل از پایان فصل اخیر با اینکه یک فصل از قراردادش باقی مانده بود تصمیم به جدایی گرفت و طی توافق دوطرفه، برایتون را ترک کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره